خبرگزاری کار ایران

در نخستین دیدار تدارکاتی در پرتغال؛

شاگردان کی‌روش، اشتوریل را شکست دادند / گلزنی سردار و جهانبخش در ۵ دقیقه طوفانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۷۵

این بازی در ورزشگاه اختصاصی تیم اشتوریل برگزار شد که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش برای تیم تحت رهبری کارلوس کی‌روش گلزنی کردند تا ملی پوشان ایران نخستین بازی را به سود خود رقم بزنند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی اشتوریل پرتغال را شکیت داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان که در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال به مصاف اشتوریل رفته بود موفق شد این تیم پرتغالی را با ۲ گل ۲ بازیکن جوان و آینده‌دار تیم ملی شکست دهد.

این بازی در ورزشگاه اختصاصی تیم اشتوریل برگزار شد که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در دقایق ۵۰ و ۵۵ برای تیم تحت رهبری کارلوس کی‌روش گلزنی کردند تا ملی پوشان ایران نخستین بازی را به سود خود رقم بزنند.

در ترکیب ابتدایی تیم ملی علیرضا حقیقی، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین صادقی، وحید امیری، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، ووریا غفوری، جواد نکونام، رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه و کریم انصاری فرد به میدان رفتند که البته در نیمه دوم با دستور کی‌روش ترکیب تیم ملی به طور کامل تغییر کرد و محسن فروزان، پژمان منتظری، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد عبدالله‌زاده، مسعود شجاعی، سروش رفیعی، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون به میدان آمدند که هر دو گل نیز با این ترکیب وارد دروازه اشتوریل شد.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود سه‌شنبه به مصاف بنفیکا خواهند رفت که یکی از تیم‌های قدیمی و مطرح فوتبال پرتغال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز