خبرگزاری کار ایران

سیاسی قول‌داد هفته‌آینده مشکل حل شود؛

محمدی: آقای خادم، دفاع از حق کشتی‌گیران مظلوم رانت است؟ / راه ما، راه قانون است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۱۳

خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس هر روز مصاحبه می‌کند و فقط حرف می‌زند اما کاری انجام نمی‌دهد. ما از روز اول دنبال حاشیه نبودیم اما از طرف باشگاه پرسپولیس هیچ نگاه مثبتی به این موضوع نیست…

سرمربی سابق تیم کشتی پرسپولیس مدعی شد از راه قانونی پیگیر حق و حقوق شاگردانش است و به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد، هر چند در این مدت سعی کرده دوستانه مشکل را حل کند، اما از سمت باشگاه پرسپولیس نگاه مثبتی وجود نداشته است.

گفتگوی غلام محمدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* مشکل شما و پرسپولیس حل نشد؟
نه همچنان پیگیر هستیم. آقای نوری نماینده تام‌الاختیار ما پیگیر کارها هستند. من بارها اعلام کردم برای حفظ شأن و جایگاه باشگاه حاشیه‌سازی نمی‌کنیم تا حق و حقوق‌مان را دوستانه بگیریم، اما هیچ چراغ سبزی از سمت باشگاه پرسپولیس نمی‌بینیم و در این شرایط تنها راه ما راه قانون است و ظرف چند روز آینده تکلیف روشن می‌شود.

* حرف حساب باشگاه پرسپولیس چیست؟
نمی‌دانم، واقعا نمی‌دانیم حرف حساب شان چیست. من چند بار مصاحبه کردم و گفتم که بیایید با هم صحبت کنیم و حق بچه‌ها را بدهید اما با این شرایط پرسپولیس ضرر می‌کند. ما پیگیری قانونی می‌کنیم و با توجه به زمانی که گذشته باید خسارت روزانه بدهند. خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس هر روز مصاحبه می‌کند و فقط حرف می‌زند اما کاری انجام نمی‌دهد. ما از روز اول دنبال حاشیه نبودیم اما از طرف باشگاه پرسپولیس هیچ نگاه مثبتی به این موضوع نیست. ما مجبوریم قانونی جلو برویم و آقای نوری نماینده تام‌الاختیار از طرف ما و بچه‌ها کار را قانونی جلو می‌برد.

*در این مدت با سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس صحبت نکردید؟
دقیقا دیشب از طریق یکی از دوستان با سیاسی صحبت کردم و گفتم بیاید دوستانه قضیه را حل کنیم و سیاسی هم گفت موضوع یک مقدار پیچیده شده و ان‌شاءالله ظرف ۷-۸ روز آینده حل می‌شود.

* روی حرف سیاسی حساب می‌کنید؟
والله به من گفته هفته آینده قضیه را حل می‌کند و ما هم راه قانونی خود را ادامه می‌دهیم و امیدواریم بیش از این زمان نبرد تا بچه‌ها به حق و حقوق‌شان برسند. ما تا زمانی که مدیریت‌پرسپولیس به صورت عملی حرکت مثبتی نشان ندهد راه قانونی را پیش می‌بریم و اصلا کوتاه نمی‌آییم.

*منتقمی در این ماجرا چه موضعی دارد؟
ما که با منتقمی صحبت نکرده‌ایم، اما یکی از آدم‌هایی که نگاه‌مثبتی به این موضوع داشت خود منتقمی بود که از اول هم در جریان کارها بوده، اما از وقتی سرپرست باشگاه شده عکس‌العمل مثبتی از او ندیده‌ایم.

*امیر خادم که خودش کشتی‌گیر بوده و مسئول انتقال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است. در این رابطه به شما کمکی نکرده است؟
بارها در رسانه‌ها گفته‌ام که تعجب می‌کنم از اینکه معاونت‌حقوقی و پارلمانی وزارت‌ورزش که به استقلال و پرسپولیس هم ورود کرده هیچ صحبتی در این رابطه نکرده و به ماجرای کشتی‌گیران پرسپولیس ورود نمی‌کند، چون هم وظیفه قانونی‌اش است و هم معرفتی و اخلاقی و باید ورود کند. شنیده‌ام امیر خادم در جایی گفته اگر به این ماجرا ورود می‌کردیم می‌گفتند از رانت استفاده کرده، اما آقای‌خادم آیا دفاع از حق و حقوق یکسری کشتی‌گیر مظلوم و زحمت‌کش رانت است؟ این کمترین انتظار ماست که خادم به ماجرای ما ورود کرده و از حق بچه‌ها دافع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز