خبرگزاری کار ایران

هر کسی بیاید کار سختی دارد؛

احمدزاده: زمانی به ملوان بر می گردم که مردم بخواهند / مردم مربی خارجی می خواهند!

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۰۵

سال گذشته ملوان با مربی خارجی نتیجه گرفت و شاید این خواست فقط خواست مسئولین نباشد و مردم هم همین خواسته را داشته باشند چون سال گذشته ملوان با مربی خارجی نتیجه گرفت

سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی معتقد است که مدیران و مسئولین این باشگاه بایدطبق خواست مردم شهر انزلی حرکت کنند و اگر آنها مربی خارجی می خواهند، مربی خارجی برای هدایت تیم شان استخدام کنند تا ملوان از این شرایط خارج شود و بتواند در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب کند.

گفت وگوی محمد احمدزاده با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

ملوان از ۱۱بازی تنها ۸ امتیاز گرفته و در قعر جدول است. عملکرد تیم در لیگ چهاردم چطور بوده؟
مشخصا این وضعیت نمی تواند عملکرد مثبت ومناسبی باشد و فکر می کنم کسی از این شرایط راضی باشد. تماشاگران که نارضایتی شان را اعلام کرده اند و مسئولین باشگاه هم ناراضی هستند و آن را بیان کرده اند و کادر فنی و سرمربی تیم هم اصلا راضی نیستند و این نتایج نمی تواند مورد تایید کسی قرار بگیرد.

در مورد اخراج نصرت ایراندوست از ملوان چه نظری دارید؟
شاید این جمع بندی مسئولین باشگاه است که به آن رسیده اند و فکر می کنم آن چیزی که باعثکنار گذاشتن سرمربی تیم شد، نتایج ملوان بلکه کیفیت بازی ها هم بود که در این اتفاق تاثیر گذار بوده است. کیفیت بازی ها گاهی اوقات خوب است و تماشاگر را امیدوار می کند، اما ملوان نه خوب بازی می کرد و نه نتیجه می گرفت و مدیران باشگاه را مجبور می کند چنین تصمیمی بگیرند. ملوان نیاز به یک نیروی جدید و بنیه قوی دارد و با تو جه به علاقه ای که مردم دارند، مدیران را مجبور می کند که رسیدگی بیشتری به این تیم کنند.

دلیل نتیجه نگرفتن تیم چه بوده؟

یکی از اصلی ترین دلایل عدم نتیجه گیری ملوان سرمایه گذاری کم مدیران از اول فصل بود، ضمن اینکه سرمربی تیم قبول کرد که می توان با این سرمایه گذاری کم نتیجه گرفت. شاید امروز مسئولان بخواهند به وضعیت ملوان رسیدگی جدی کنند چون زمان کم است و خطر جدی در کمین ملوان است و فقط سرمایه گذاری ویژه می تواند ملوان را از این شرایط نجات دهد.

گویا مدیران باشگاه دنبال استخدام گزینه خارجی هستند. در این رابطه چه صحبتی می کنید؟
سال گذشته یک چراغ روشن برای این تصمیم می تواند باشد. سال گذشته ملوان با مربی خارجی نتیجه گرفت و شاید این خواست فقط خواست مسئولین نباشد و مردم هم همین خواسته را داشته باشند چون سال گذشته ملوان با مربی خارجی نتیجه گرفت و مسئولین را مجاب می کند به خواست تماشاچی اهمیت دهند و دنبال مربی خارجی بروند. سخت است که بگوییم مربی خارجی در این مقطع می تواند نتیجه بگیرد یا نه اما به نظر من کار برای هر مربی که به ملوان بیاید سخت است چون باید هم تیمش و هم نقاط ضعف شاگردانش را بشناسد و هم نیتجه بگیرد که کار خیلی سختی ا ست و باید یک شرایط ویژه را ملوان داشته باشد تا ازا ین وضعیت خارج شود. هر کسی بیاید باید شناخت خوبی از این تیم داشته باشد و زمان را از دست ندهد.

اگر هدایت ملوان در حال حاضر به خود شما پیشنهاد شود، قبول می کنید؟
وقتی که صحبت مربی خارجی است، ‌ مطمئنا به این نتیجه رسیده اند که خارجی بیاید و این شرایط همه را مجاب کرده که مربی خارجی بیاید. من بین مردم هستم و مردم تمایل دارند مربی خارجی بیاید. وقتی تمایل مردم را آدم به وضوح می بیند، ‌ مسئولین هم کار اشتباهی نمی کنند که براساس خواست مردم جلو می روند. اوایل فصل این کار را نکردند و به خواست مردم اهمیت ندادند اما الان به آن رسیده اند و دنبال مربی خارجی هستند. برگشت من هم مثل همان خواست مردم است و زمانی باید مسئولیت قبول کنم که مردم بخواهند. الان مردم مربی خارجی می خواهند و باید به این درخواست مردم احترام بگذاریم. من زمانی که می آیم که مردم بخواهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز