خبرگزاری کار ایران

بازی با استقلال آخرین فرصت یحیی؛

اولتیماتوم مدیران ذوب آهن به گل‌محمدی / فرهاد کاظمی گزینه بعدی اصفهانی ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۴۶

از اصفهان خبر می‌رسد که مدیران باشگاه ذوب‌آهن به هیچ وجه از عملکرد گل‌محمدی در این تیم راضی نیستند چرا که این تیم در حال حاضر با کسب ۷ امتیاز از ۹ باز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد.

ذوب‌آهن اصفهان در لیگ چهاردهم نتایج ضعیفی کسب کرده و به نظر می‌رسد بازی با استقلال آخرین فرصت یحیی گل‌محمدی در این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از اصفهان خبر می‌رسد که مدیران باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن به هیچ وجه از عملکرد گل‌محمدی در این تیم راضی نیستند چرا که این تیم در حال حاضر با کسب ۷ امتیاز از ۹ باز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و با توجه به هزینه‌ای که امسال برای ذوب‌آهن شده این نتایج به هیچ وجه توجیه ندارد و مورد قبول مدیران باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن اصفهان نیست.

گویا مدیران باشگاه ذوب‌آهن دیروز آخرین اولتیماتوم را به گل محمدی داده‌اند و به او اعلام کرده‌اند که بازی با استقلال تهران در فولادشهر آخرین فرصت او خواهد بود و اگر در این بازی پیروز نشود باید منتظر حکم اخراجش باشد چرا که دیگر تحمل نتایج تیم را ندارند.

گفته می‌شود گزینه بعدی مدیران ذوب‌آهن اصفهان فرهاد کاظمی است و صحبت‌های مقدماتی با این مربی باتجربه انجام شده و اگر گل‌محمدی نتواند استقلال را شکست دهد باید منتظر حضور کاظمی در این تیم بحران زده باشیم.

کاظمی در گذشته در اصفهان کار کرده و شناخت خوبی از ذوب‌آهن دارد و به همین دلیل گزینه اصلی مدیران ذوب‌آهن برای جایگزینی گل‌محمدی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز