خبرگزاری کار ایران

در سپاهان احساس راحتی می‌کنم؛

غفوری: آماده انجام یک بازی خوب با تراکتورسازی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۴۰

بدون شک در تبریز بازی مشکلی با تراکتورسازی داریم و باید به هر شکل ممکن این تیم را شکست دهیم و با دست پر به اصفهان بازگردیم تا دل هواداران شاد شود.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت، تیمش با صدر جدول لیگ برتر فاصله زیادی ندارد و باید به هر نحوی که شده تیم تراکتورسازی را شکست دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه سپاهان، وریا غفوری اظهار کرد: سپاهان تا صدر جدول فاصله چندانی ندارد و نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد. بدون شک در تبریز بازی مشکلی با تراکتورسازی داریم و باید به هر شکل ممکن این تیم را شکست دهیم و با دست پر به اصفهان بازگردیم تا دل هواداران شاد شود.

وی افزود: در چند روز گذشته تمرین‌های خوب و منسجمی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با روحیه و نشاط خاصی به تمرین پرداختند. حسین فرکی به زیبایی کارهای تاکتیکی را به بازیکنان آموزش می‌دهد. تیم از هر نظر در آرامش به سر می‌برد و آماده انجام یک بازی خوب با تراکتورسازی است.

هافبک سپاهان با بیان این که سپاهان تیم بزرگی است و قدرت شکست دادن هر تیمی را دارد، تصریح‌ کرد: در چند بازی گذشته با بدشانسی مواجه شدیم. اشتباه‌های داوری نیز مزید بر علت بود. همان طور که در برنامه ۹۰ دیدید در بازی با صبای قم دو پنالتی برای سپاهان گرفته نشد. امیدوارم در آینده این مشکلات دیگر دیده نشود.

غفوری خاطرنشان‌ کرد: از هر نظر در سپاهان احساس راحتی می‌کنم. سپاهان یک باشگاه بزرگ و از هر نظر حرفه‌ای است و به بازیکنان بهای خاصی می‌دهد. تمام بازیکنان در این تیم احساس آرامش می‌کنند و خوشحالم که در این فصل به این تیم محبوب آمدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز