خبرگزاری کار ایران

به کفاشیان گفتم غیرت داشته باش؛

شرفی: پرتغالی‌ها به دنیا که می‌آیند کارت مربیگری می‌گیرند / امیدها مثل۷۰ساله‌ها بازی می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۸۰

مسئولان فدراسیون ما هر کسی که ملیت پرتغالی داشته باشد می‌گویند حتما مربی فوتبالی است و مربی خوبی هم است.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است پرتغالی‌ها وقتی به دنیا می‌آیند کارت مربیگری می‌گیرند و همه آنها مربیگری بلدند، به همین دلیل است که کفاشیان همچنان وینگادا را در تیم ملی امید حفظ خواهد کرد و قصد ندارد تغییراتی در کادر فنی تیم ملی امید ایجاد کند.

گفت‌وگوی اصغر شرفی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در مورد عملکرد تیم ملی امید در اینچئون چه نظری دارید؟
از این بدتر نمی‌شود. از مسئولین فدراسیون فوتبال بپرسید کادر فنی تیم ملی را چه کسی انتخاب کرده و مربیان ایرانی تیم امید چه کسانی هستند؟ اداره‌کردن این بچه‌ها کاری ندارد، چون کم حرف می‌زنند، اما قدم‌های بزرگ بر می‌دارند، اما همین بچه‌ها شخصیت مربی را سریع می‌فهمند. این تیمی که ما در اینچئون داشتیم علاقه‌ای به بازی‌کردن نداشت و بچه‌ها در زمین راه می‌رفتند و مثل آدم‌های ۷۰ ساله بودند.

* کفاشیان اعلام کرده وینگادا همچنان به کارش ادامه می‌دهد، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
کفاشیان حق دارد چون پرتغالی‌ها لحظه‌ای که به دنیا می‌آیند کارت مربیگری می‌گیرند و همه آنها فوتبالی هستند. مسئولان فدراسیون ما هر کسی که ملیت پرتغالی داشته باشد می‌گویند حتما مربی فوتبالی است و مربی خوبی هم است و با او قرارداد می‌بندند. من از برق‌شیراز طلب دارم که چک من مال زن مدیر باشگاه است و وقتی به کفاشیان گفتم می‌خندید. به کفاشیان گفتم غیرت داشته باش، باید هم بخندی، چون نرفتی در گرمای ۴۰ درجه بوشهر و شیراز کار کنی.

*وینگادا هم اعلام کرده استعفا نمی‌دهد، اما عذرخواهی کرده…
اینها مسکن است، مثل اینکه آدم عزیزترین کس خودش را از دست بدهد و به او بگویند خدا صبرت دهد. خوب است وینگادا عذرخواهی کرده و حداقل شعور عذرخواهی داشته و شهامت اعتراف دارد. قرارداد اینها سنگین است و اگر بخواهند بروند کلی پول می‌گیرند.

* به نظرشما وینگادا با این نتایج باید برود یا بماند؟
ببینید چه کسانی تصمیم‌گیرنده هستند؟ چه کسانی مسئول هستند؟ اتاق‌فکر فدراسیون چه کسانی هستند؟ وقتی کی‌روش می‌گوید نمازی را آورده بودم تا در تمرینات مانع بچیند، این یعنی توهین به مربیان ایرانی، اما کی‌روش می‌توانست به صفایی‌فراهانی، دادگان یا مصطفوی چنین حرفی را بزند؟ اگر چنین حرفی می‌زد، آنها قطعا جوابش را می‌دادند. واقعا چه کسی وینگادا را آورده و چه کسانی با او کار می‌کنند تا از حقوق ایرانی‌ها دفاع کند؟ اینها با احساس و غرور مردم بازی می‌کنند. مردم فوتبال را دوست دارند و می‌فهمند و می‌خواهند در حدشان و لیاقت خودشان باشد، اما مسئولان‌فدراسیون این حرف‌ها را نمی‌فهمند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز