خبرگزاری کار ایران

نتایج ما در اینچئون فاجعه‌آمیز بود؛

پیروانی: این تیم‌امید به المپیک‌برزیل هم نمی‌رسد / نباید اجازه بدهیم آبروی‌ ایران را به بازی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۲۶

شما موی بازیکنان تیم امید را نگاه کنید. کی تیم های ما اینگونه بودند. تیم ما به جای فوتبال حاشیه داشت. متاسفانه آبروی یک مملکت هم به خاطر رفتار یکی از مسئولان تیم رفت.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید با انتقاد از نتایج ضعیف این تیم در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تیم امید نه برنامه داشت و نه نظم تیمی و با این شرایط مطمئن باشید به المپیک صعود نخواهیم کرد.

غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا پس از حذف عجیب و بحث‌برانگیز تیم ملی امید ایران در بازی‌های آسیایی ضمن بیان این مطلب افزود: من در ۲ مسابقه تیم امید مقابل ویتنام و قرقیزستان فوتبالی از تیم امید ندیدم و این تیم برنامه و نظم تیمی نداشت و نتایج هم نشان داد تیم ما خیلی کار دارد و باید دوباره سازماندهی شود.

پیروانی افزود: نمی‌خواهم با بغض و کینه صحبت کنم، ولی کادر فنی هم خودش می‌داند نتایج تیم امید در اینچئون فاجعه‌آمیز بود و علاوه بر این اتفاقات حاشیه‌ای که برای تیم افتاد باعثشد تا ما هم فوتبال را ببازیم و هم اخلاق را.

وی تاکید کرد: شما موی بازیکنان تیم امید را نگاه کنید. کی تیم‌های ما اینگونه بودند؟ تیم ما به جای فوتبال حاشیه داشت. متاسفانه آبروی یک مملکت هم به خاطر رفتار یکی از مسئولان تیم رفت و کسی هم به خاطر این آبروریزی از مردم عذرخواهی نکرد.

سرمربی سابق فجرسپاسی با بیان اینکه همواره روی مسائل انضباطی و اخلاقی داخل تیم حساس بودم، یادآور شد: خاطرم هست قبل از بازی‌های آسیایی گوانگژو سید مهدی رحمتی موهای بلندی داشت و به خاطر همین به او گفتم تا موهایت را کوتاه نکنی نمی‌توانم تو را به بازی‌های آسیایی ببرم. او هم به حرف من احترام گذاشت و موهایش را کوتاه کرد و نشان داد به نظم تیمی پایبند است، ولی در تیم امید دیدید بازیکن به سینه حریف می‌زند و کسی جلودارش نیست.

پیروانی تاکید کرد: خانزاده فوتبالیست حرفه‌ای است و در تیم ملی بوده و این‌گونه رفتارها از او پذیرفته نیست و مسئولان و بزرگترهای تیم باید با او برخورد جدی می کردند.

سرمربی سابق تیم امید تاکید کرد: متاسفانه تیم ما از نظر فنی هم سازماندهی لازم را نداشت و هر کسی کار خودش را می کرد و نظم تیمی در بین نفرات تیم وجود نداشت وگرنه ویتنام و قرقیزستان حریفانی بودند که بخواهیم در این گروه سوم شویم.

وی با اشاره به نتایج تیم امید در بازی‌های آسیایی گوانگژو گفت: ما به ژاپن و کره‌ای باختیم که اولی قهرمان بازی‌های آسیایی شد و دومی مدال برنز المپیک را گرفت، ولی امروز کار ما به جایی کشیده که به ویتنام می‌بازیم و مقابل قرقیزستان تن به تساوی می‌دهیم.

پیروانی با بیان اینکه با این شرایط صعود تیم امید به المپیک غیر ممکن است، گفت: تیم امید خیلی کار دارد و باید نوع تمرینات، سازمان تیمی و… تغییر کند تا بتوانیم از بازیکنان مستعدی که داریم بهتر از این بازی بگیریم.

وی در مورد ادامه همکاری با وینگادا گفت: این به نظر فدراسیون فوتبال بستگی دارد و آنها باید عملکرد او را ارزیابی کنند و ببینند می‌توانیم با او به المپیک صعود کنیم یا خیر. البته وینگادا مربی خوبی است و با تیم ملی عربستان قهرمان جام ملت‌های آسیا شده و در تیم‌های باشگاهی پرتغال مربیگری کرده و این‌گونه اتفاقات در فوتبال وجود دارد.

پیروانی پیرامون اتفاقات حاشیه‌ای که یکی از مسئولان کادر سرپرستی تیم امید مرتکب شد نیز گفت: ما مدعی هستیم پیرو امیر‌المومنین هستیم و از الگوهای اسلامی پیروی می‌کنیم، پس نباید اجازه بدهیم یک نفر این‌گونه با رفتار ناشایست خود آبروی یک ملت را به بازی بگیرد. به نظر من چنین رفتارهایی در شأن ملت بزرگ ایران نیست و باید مسئولان با جدیت با آن برخورد کنند و به قول شاعر:

با ادب باش که تکلیف جوانان ادب است فرق بین بنی آدم و حیوان ادب است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز