خبرگزاری کار ایران

نتایج فعلی ملوان جالب نیست؛

محجوب: ۵ بازیکن جدید جذب می‌کنیم / اولادی و یوسفی مصدومند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۳۹

در بحثتیم فقط با موضوع کادر فنی یا برای مثال بازیکنان و مدیریت طرف نیستیم و تیم یک مجموعه است. ما تا اینجا نتایج خوبی نگرفته‌ایم و این نگرانی برای همه ماست.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: حتما نیم فصل ۵ بازیکن جذب می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سیروس محجوب درباره آخرین وضعیت کادر فنی ملوان و اینکه آیا همچنان از نصرت ایراندوست حمایت می‌کند یا نه اظهار داشت: در بحثتیم فقط با موضوع کادر فنی یا برای مثال بازیکنان و مدیریت طرف نیستیم و تیم یک مجموعه است. ما تا اینجا نتایج خوبی نگرفته‌ایم و این نگرانی برای همه ماست.

وی ادامه داد: به طور حتم تدابیر خوبی برای آینده اندیشیده‌ایم تا شرایط مثبتی برای باشگاه به وجود بیاید. شاید در مقطعی در آینده به مشکل بخوریم، ولی در مجموع آینده روشن است. به طور طبیعی نتایج فعلی برای تیم و هواداران جالب نیست. چیزی هم که در نهایت درباره اش ارزیابی می‌شود نتایج تیم است.

محجوب افزود: از هفته چهارم ۵-۶ بازیکن را از دست دادیم. این مساله در روند نتیجه گیری تیم تاثیر داشته است. مازیار زارع هم در بازی قبلی به‌رغم آسیب دیدگی که داشت آمد و کمک کرد. اولادی و یوسفی هم از مصدومان تیم هستند. به طور حتم همانطوری که از قبل وعده داده بودم در نیم فصل ۵ بازیکن جذب می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز