خبرگزاری کار ایران

با یک تیم پرتوان به اصفهان می‌رویم؛

ماجدی: فولاد با یک موقعیت ۳۰ درصدی بازی را برد / هنوز وارد بحران نشده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۲۰

زیبایی فوتبال به همین است که یک تیم خیلی خوب کار می‌کند و ۱۰ تا توپ را به تیر می‌زند و نمی‌تواند گل بزند اما حریف از یک موقعیت گل می‌زند. ‌آخر بازی به تیمی امتیاز می‌دهند که گل زده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است با ۲ شکست در تهران هنوز تیم وارد بحران نشده، چراکه آبی‌پوشان تهرانی با توجه به اینکه بازیکنان مصدوم زیادی دارند خوب بازی می‌کنند و موقعیت‌های زیادی هم خلق می‌کنند و فقط در زدن ضربات آخر مشکل دارند که این مشکل حل خواهد شد.

گفت‌وگوی میرشاد ماجدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید

*مقابل فولاد هم شکست خوردید، در این رابطه صحبت می‌کنید؟
به نظر من بازی خوبی بود، اما متاسفانه توپ‌های ما گل نشد و آنها از حداقل موقعیت خودشان حداکثر بهره را بردند.

*حق فولاد برد بود؟
بحثحق و ناحق نداریم. آنها از فرصتی که داشتند استفاده کردند و ما استفاده نکردیم. ما ۵ موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم و استفاده نکردیم و آنها از موقعیت ۳۰ درصدی خودشان به گل رسیدند. در فوتبال یک قانون نانوشته هست که می‌گوید اگر گل نزنی، گل می‌خوری. هر تیمی با یک تفکر خاص بازیکن می‌خرد و ما از اول فصل نتوانستیم همه بازیکنان‌مان را کنار هم داشته باشیم. معضل اصلی ما مصدومان هستند که نمی‌توانیم از تمام نیروهای خودمان استفاده کنیم و اگر همه بازیکنان‌مان را با تمام توان در اختیار داشته باشیم مطمئنا نتیجه می‌گیریم.

* قلعه‌نویی پس از شکست مقابل فولاد اعلام کرد حریف حتی یک کرنر هم نزد. این حرف‌ها توجیه نیست؟
بحثآمار و ارقام است. زیبایی فوتبال به همین است که یک تیم خیلی‌خوب کار می‌کند و ۱۰ تا توپ را به تیر می‌زند و نمی‌تواند گل بزند، اما حریف از یک موقعیت گل می‌زند. ‌آخر بازی به تیمی امتیاز می‌دهند که گل زده است. ما توجیه نمی‌کنیم و فولاد هر طوری که بود ۳ امتیاز را گرفت و همین ۳ امتیازهاست که آخر فصل قهرمان را مشخص می‌کند. منظور قلعه‌نویی برتری تاکتیکی استقلال مقابل فولاد بود.

*شما در ۲ بازی متوالی در تهران باختید. تیم‌تان وارد بحران نشده؟
نه بحران نداریم. بحران زمانی است که با حداکثر نفرات بد بازی کنی و ببازی، اما همه دیدند خوب بازی کردیم و نبود بازیکنان کلیدی باعثشد نتیجه نگیریم. با این وجود ۵-۶ موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم و فقط در زدن ضربه نهایی مشکل داشتیم که ان‌شاءالله این مشکلات برای بازی‌های آینده حل می‌شود.

*استقلال همچنان مدعی قهرمانی است؟
بله مدعی هستیم. زیبایی فوتبال به همین است. قطعا استقلال همیشه مدعی است و نقاط ضعف را ترمیم می‌کنیم و مصدومان هم این هفته می‌رسند و با یک تیم پرتوان به اصفهان می‌رویم.

*ذوب‌آهن در حال‌حاضر در بحران است. این مساله برای شما خطرناک نیست؟
تمام تیم‌هایی که جلوی ما بازی می‌کنند با انگیزه هستند و همه بازی‌ها برای ما سخت است. نفت مسجدسلیمان، استقلال صنعتی‌خوزستان، گسترش‌فولاد هم در بحران بودند که جلوی ما بازی کردند. تیم‌ها جلوی ما با انگیزه هستند، اما مطمئنا برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان می‌رویم و اگر مصدومان ما برسند با انجام یک بازی خوب مقابل ذوب‌آهن نتیجه خوب خواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز