خبرگزاری کار ایران

بدنبال بیانیه شورای‌المپیک‌آسیا؛

مسئول اجرایی تیم فوتبال امید از اینچئون اخراج شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۷۳

OCA در چنین مواردی هیچ گونه تعارفی ندارد و موضع سختی خواهد گرفت. ما چنین رفتارهایی را نمی‌پذیریم. پس تصمیم به اخراج وی از محل برگزاری بازی‌ها گرفتیم.

شورای المپیک آسیا(OCA) امروز(چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، مدیر تدارکات تیم فوتبال المپیک ایران به علت تخلفی که مرتکب شده، از حضور در محل برگزاری بازی‌های آسیایی، دهکده بازی‌ها و هتل‌های واقع در اینچئون منع شد. OCA از کمیته ملی المپیک ایران خواسته این فرد خاطی را به خانه بازگرداند.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه شورای المپیک آسیا به این شرح است‌: شورای المپیک آسیا، سیاست بی‌تحملی در خصوص آزار و اذیت جنسی به هنگام برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد. کار مدیر تدارکات ایران، حمله فیزیکی نبوده، بلکه تنها آزار و اذیت جنسی کلامی بوده است. OCA در چنین مواردی هیچ‌گونه تعارفی ندارد و موضع سختی خواهد گرفت. ما چنین رفتارهایی را نمی‌پذیریم. پس تصمیم به اخراج وی از محل برگزاری بازی‌ها گرفتیم.

پس از آنکه پلیس کره‌جنوبی روز گذشته، مدیر تدارکات تیم ملی امید ایران را به آزار و اذیت جنسی یکی از دختران کره‌ای متهم کرده بود که ‌داوطلبانه در برگزاری این رقابت‌ها کمک می‌کنند کمیته مسابقات، امروز با صدور بیانیه‌ای حکم به اخراج این فرد از دهکده بازی‌ها داد و از مقامات ایرانی ‌خواست‌ این فرد را هر چه زود‌تر از کره‌جنوبی بیرون کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز