خبرگزاری کار ایران

تاریخ‌سازی به سبک سرخ‌ها؛

دربی ۶‌تایی‌ها ۴۱ ساله شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۹۵

۱۶ شهریور مصادف با سالروز دربی سال ۱۳۵۲ است که در جریان آن استقلال با دریافت ۶ گل از سرخپوشان، سنگین‌ترین شکست تاریخ بازی‌های دربی را متحمل شد.

چهل و یکمین سالروز دربی ۱۶ شهریور سال ۱۳۵۲ معروف به بازی ۶ تایی‌ها امروز در مراسمی به ابتکار مشوقین پرسپولیس در یکی از رستوران‌های شهر تهران گرامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ۱۶ شهریور مصادف با سالروز دربی سال ۱۳۵۲ است که در جریان آن استقلال با دریافت ۶ گل از سرخپوشان، سنگین‌ترین شکست تاریخ بازی‌های دربی را متحمل شد.

مشوقین پرسپولیس سال‌ها پیش از این با هماهنگی باشگاه، این روز را به عنوان روز هوادار پرسپولیس نامگذاری کردند و امروز به همین مناسبت به ابتکار مشوقین، مراسم بزرگداشتی در یکی از رستوران‌های شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مشوقین و هواداران قدیمی و پیشکسوت، پیشکسوتان و نامداران تاریخ باشگاه پرسپولیس چون؛ حمید جاسمیان، همایون بهزادی، علی پروین، رحیم یوسفی، حسین رحمتی، کاظم سید علیخانی، عباس کارگر، جواد حسن‌زاده، مرتضی فنونی‌زاده و مشوقین حال حاضر پرسپولیس و جمعی از نمایندگان رسانه‌ها حضور داشتند.

ذکر خاطراتی از بازی ۶تایی‌ها و وقایع آن روز و مولودی خوانی به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز