خبرگزاری کار ایران

در چهارمین گردهمایی پیشکسوتان؛

ارجمند: هنر، ورزش و دین در کنار هم حرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۴۲

همه تاریخ ورزش ایران اینجا حاضر هستند و خوشحالم افشارزاده، مرزبان ورزش ایران هم در اینجا حاضر هستند.

مشاور فرهنگی باشگاه استقلال تاکید کرد که هنر، ورزش و دین ۳ مقوله‌ای هستند که باید همزمان و در کنار هم حرکت کنند تا تاثیرات مثبتی به دنبال داشته باشند.

به گزارش ایلنا، داریوش ارجمند در چهارمین گردهمایی پیشکسوتان ورزش ایران گفت: سخن‌گفتن در این مکان و برابر این پیشکسوتان بسیار سخت است. همه تاریخ ورزش ایران اینجا حاضر هستند و خوشحالم افشارزاده، مرزبان ورزش ایران هم در اینجا حاضر هستند.

این بازیگر کشورمان متذکر شد: امروز هنر، ورزش و دین ۳پدیده‌ای هستند که باید در کنار هم در نظر گرفته شوند. اگر تمام ورزشکاران به نوعی خود را هنرمند قلمداد می‌کنند، هنرمندان نیز باید روحیه ورزشکاری داشته باشند. این چیزی است که باید مزین به الطاف‌الهی باشد. هنر، ورزش و دین ۳ مقوله‌ای هستند که باید همزمان و در کنار هم حرکت کنند تا تاثیرات مثبتی به دنبال داشته باشند.

وی افزود: ای کاش بسیاری از جوانانی که امروز در ورزش جزو نام‌آوران هستند با حضور در چنین مراسم‌هایی ارزش کار پیشکسوتان ورزش را بهتر می‌دیدند و قدردان زحمات آنها بودند. امیدوارم این انجمن گسترش پیدا کند و ما در ادامه شاهد حضور جوانان در این مراسم باشیم و به شخصه هرکاری از دستم بر بیاید تا این اتفاق بیافتد، را انجام می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز