خبرگزاری کار ایران

در تور آسیایی AFC؛

جام ملت‌های آسیا از ایران عبور می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۷۳

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد جام مسابقات قهرمانی آسیا را پیش از شروع آن، طی یک تور در برخی از کشورهایی که در این بازی ها حضور دارند به نمایش بگذارد.

جام متعلق به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ استرالیا از ایران عبور خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد جام مسابقات قهرمانی آسیا را پیش از شروع آن، طی یک تور در برخی از کشورهایی که در این بازی ها حضور دارند به نمایش بگذارد.

از همین رو ای اف سی با ارسال نامه ای به کشورهایی که جواز حضور در مسابقات را دارند درخواست میزبانی جام و حضور در تور جام را جویا شد که طبق نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال، ایران با حضور این تور در کشورمان موافقت کرده و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم از آن استقبال کرده است.

متن نامه دبیرکل ای اف سی به دبیرکل فدراسیون ایران به شرح زیر است:
از موافقت شما برای حضور در مراسم تور جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ کمال تشکر را دارم. این مراسم افتتاحیه‌ای برای مسابقات جام ملت‌های آسیا استرالیا است تا جهت ترویج و تبلیغ مسابقات قهرمانی آسیا به این وسیله اجرای برنامه‌های آتی مورد آزمایش قرار گیرد. با احترام زیادی که برای تاریخ بزرگ ایران در جام ملت‌های آسیا قائل هستیم، مایه خوشحالی ما است که کشور ایران را به عنوان یکی از کشورهای مهم در برنامه تور بزرگ این مسابقات داشته باشیم. برنامه‌های آتی این تور را به اطلاع شما خواهیم رساند و از حمایت‌های مستمر شما در مسابقات جام ملت‌های آسیا متشکریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز