خبرگزاری کار ایران

عده‌ای منتظرند تیم نتیجه نگیرد انتقاد کنند؛

میناوند: تا نیم‌فصل به دایی زمان بدهند / اگر به فکر پرسپولیس بودند بی‌رحمانه انتقاد نمی‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۶۲

اینکه می گویند علی دایی بار فنی ندارد را قبول ندارم. آدمی که در اروپا بوده، ‌ بار فنی دارد و من از نزدیک کار او را دیده ام. علی دایی نیاز به زمان دارد.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل بد بازی کردن پرسپولیس جوانی و بی تجربگی بازیکنانش است.

مهرداد میناوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نتایج ضعیف پرسپولیس در این فصل دلایل مختلف دارد. چیزی که از همه مهمتر است، بد بازی کردن پرسپولیس است و از بازی بد تیم نمی شود گذشت. پرسپولیس خیلی بد بازی می کند و دلیلش هم این است که یکسری بازیکن جوان به تیم آمده اند. پولادی، سید جلال و خلعتبری از تیم رفتند و پرسپولیس زور ندارد که به دلیل جوانی بازیکنانش است. عمده ترین دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس جوانی و بی تجربگی بازیکنانش است.

وی افزود: پرسپولیس برای این فصل کارش را زود شروع کرد و علی دایی بازیکنانش را گرفت، اما بهتر می توانست تیم را ببندد. البته یکسری از بازیکنان مد نظر دایی را هم نتوانستند جذب کنند و وقتی در نقل و انتقالات خوب یارگیری نکنی، همین می شود. من دایی را همیشه حمایت کرده ام و الان هم حمایت می کنم و می گویم نیاز به زمان دارد که این بازیکنان خودشان را پیدا کنند. مصدومیت ها و محرومیت های صادقیان هم تاثیرگذار بوده است.

مدافع سابق پرسپولیس اظهار داشت: اینکه می گویند علی دایی بار فنی ندارد را قبول ندارم. آدمی که در اروپا بوده، ‌ بار فنی دارد و من از نزدیک کار او را دیده ام. علی دایی نیاز به زمان دارد. به نظر من دایی کارنامه بدی ندارد و ۲ قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ برتر دارد.

میناوند با بیان اینکه من پاچه خواری بلد نیستم و کسی هم به من حقوق نمی دهد که از کسی تعریف کنم، متذکر شد: علی دایی کارنامه دارد و از بار فنی لازم برخوردار است. یعنی آدمی در این سطح حتما بار فنی دارد، اما اتفاقاتی پیش می آید که این توانایی دیده نمی شود. من پرسپولیسی هستم و ما از پرسپولیس به خیلی جاها رسیده ایم و باید هوای این تیم را داشته باشیم.

وی در مورد انتقادات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از دایی گفت: من این انتقادات را قبول ندارم. انتقاد باید سازنده باشد. پرسپولیس یک خانواده خیلی بزرگ است. در استقلال این اتفاقات را نمی بینیم، اما در پرسپولیس یکسری ها هستند که مدام انتقاد می کنند. البته آنها دلسوز هستند، اما این را بدانند که پرسپولیس مال همه است و متعلق به شخصی نیست و اگر اینطوری فکر کنیم، اینجوری بی رحمانه انتقاد نمی کنیم.

ملی پوش پیشین پرسپولیس همچنین با بیان اینکه یکپسری ها انگارها منتظرند تیم مساوی کند یا ببازد تا انتقاد کنند، خاطرنشان کرد: من از هیات مدیره پرسپولیس تشکر می کنم که در این شرایط از تیم حمایت می کنند. پرسپولیس الان می تواند ۲ تا بازیکن خارجی بیاورد که این مسئله خیلی مهم است تا بتواند در آسیا نتیجه بگیرد.

میناوند در پایان گفت: اصلا با تغییر مربی در کوتاه مدت موافق نیستم، هر چند فوتبال حرفه ای است و اگر قرار به جدایی است، خیلی راحت با دایی صحبت کنند و با خوبی و خوشی جدا شوند و بحثاخراج و این مسائل نباشد. قطع رابطه با مذاکره خیلی قشنگ تر است، اما اصلا قبول ندارم که اینقدر زود دایی را کنار بگذارند و حداقل تا نیم فصل باید به او زمان بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز