خبرگزاری کار ایران

بدنبال امضا نشدن قرارداد نهایی؛

کی‌روش: توافقات انجام شد / این آخرین مذاکره بود / شاید دیگر نیامدم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۹۶

کی روش قرارداد همکاری با فدراسیون فوتبال را امضا نکرد و آن را به روزهای آینده موکول کرد ولی تاکید داشت که توافقات نهایی با کفاشیان انجام شده و دیگر با فدراسیون مذاکره نخواهد داشت.

گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه با علی کفاشیان توافقات کامل برای ادامه همکاری داشته است، گفت: دیگر مذاکراه ای با مسئولان فدراسیون ایران نخواهم داشت و فقط برای امضای قرارداد به فدراسیون فوتبال خواهم آمد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در پایان نشست با علی کفاشیان در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که قبلا اعلام کرده بودم، مسئله مهم این است که توافق بین من و کفاشیان به طور کامل صورت گرفته است.

وی افزود: نتیجه این است وقتی رییس فدراسیون آمادگی امضا کردن قرارداد را طبق مفاد آن دارد من نیز آماده امضای قرارداد هستم.

کی روش خاطرنشان کرد: آخرین روزی است که به عنوان میهمان و برای مذاکره به فدراسیون آمدم و دفعه بعد یا قرارداد امضا می شود و یا دیگر نخواهم آمد.

وی اظهار کرد: همان طوری که گفتم تمام جزییات بین ما توافق شده است و تا جایی که می دانم فدراسیون درحال دنبال کردن مسایل اداری برای نهایی شدن قرارداد است.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ در مورد این که شنیده می شود وی برخی از مسئولان ورزش ایران را مانع امضا شدن این قرار داد می داند، گفت: چنین صحبتی نکرده ام و این گونه برداشتی هم ندارم و جلسه ای نیز با مسئولان وزارت ورزش نداشته ام.

این مربی پرتغالی ادامه داد: در بحثتیم ملی دو شخص وجود دارد که رییس فدراسیون و مربی است و ما هیچ مشکلی نداشته و کاملا توافق کرده ایم.

وی در مورد صحبت های وزیر ورزش که اعلام کرده بود که تیم ایران با حضور کی روش تغییری نسبت به گذشته نداشته است، خاطر نشان کرد: صحبتی در خصوص این نظرات ندارم.

کی روش در پاسخ به این پرسش که پس از جام ملت های آسیا امکان فسخ قرارداد وجود دارد، گفت: هیچ گاه در مورد جزییات قراردادم صحبت نمی کنم و تنها مطلب این است طبق گذشته ای که من دارم به اینجا نیامده ام که برداشتی از ایران داشته باشم و می خواهم با کمال افتخار برای فوتبال ایران کار کنم.

وی تاکید کرد: وظیفه حکم می کند که برای مردم کار کنیم و باعثشادی آنان شویم و من نیز با کمال افتخار در خدمت ایران هستم تا برای تیم ملی تلاش کنم. حالا می خواهید باور کنید یا نه، همیشه در کمال احترام برای ایران کار کرده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز