خبرگزاری کار ایران

نتایج بد حاصل ترس از شکست است؛

کربکندی: تعویض مربی دوای‌درد ذوب‌آهن نیست / گل‌محمدی را حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۸۵

یکسری حاشیه‌ها اطراف تیم هستند مثل درگیری هفته گذشته بازیکنان و مربی تیم با لیدرها که این مسائل تیم را تحت فشار می‌گذارند.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دلیل نتیجه نگرفتن ذو‌ب‌آهن ترس بازیکنان تیم از باختن است.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ذوب‌آهن برخلاف سال‌های‌گذشته هم سرمایه‌گذاری خوبی کرده و هم نیروهای جوان‌ و باتجربه در اختیار دارد و هم مربی با کارنامه و با اخلاقی آورده، اما دلیل نتیجه نگرفتن تیم تفکرات بازیکنانی است که برای نباختن بازی می‌کنند و این تفکرات چند سال است همراه آنها بوده و تا چند بازی را نبرند نمی‌توانند از این شرایط خارج شوند.

وی افزود: بازیکنان ذوب‌آهن تا گل می‌زنند می‌ترسند که گل بخورند و ترس از شکست دارند. با توجه به بازیکنان خوب و مربی خوبی که دارند فوتبال خوبی هم بازی می‌کنند، اما ترس از شکست اجازه نمی‌دهد نتیجه بگیرند. به نظر من این تیم می‌تواند شرایط سختی که دارد را پشت سر گذاشته و از این وضعیت خارج شود. ذوب‌آهن با نیروهایی که دارد باید بتواند از این شرایط خارج شود. آنها مقابل پرسپولیس هم از حریف بهتر بودند، اما یک لحظه اشتباه فردی که ناشی از ترس از باخت است باعثمی‌شود که نتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

سرمربی سابق ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات مدیریتی یا کادر فنی می‌تواند چاره کار باشد یا نه اظهار داشت: مدیریت به من ارتباط پیدا نمی‌کند و مربوط به مدیران بالادستی است، اما در مورد کادر فنی باید بگویم که ذوب‌آهن در سال‌های اخیر مدام این اشتباه را کرده و در این دو - سه سال گذشته ۵-۶ مربی آورده و حتی در یک فصل ۳ مربی داشته است. تعویض مربی دوای درد ذوب‌آهن نیست چون این را نشان داده که نمی‌تواند تیم را به موفقیت برساند.

وی ادامه داد: باید به مربیان فرصت بدهند به خصوص گل‌محمدی که با اخلاق و جوان است مدیران به مربی فرصت بدهند و حمایت کنند به هر حلا یک سری حاشیه‌ها اطراف تیم هستند مثل درگیری هفته گذشته بازیکنان و مربی تیم با لیدرها که این مسائل تیم را تحت فشار می‌گذارند. مشکلات حاشیه‌ای را باید حل کنند تا تیم به مسیر موفقیت برگردد.

کربکندی در پایان گفت: عده‌ای می‌گویند ذوب‌آهن با این شرایط باید برای بقا در لیگ بجنگد، اما چنین چیزی نیست. من فکر می‌کنم تیم‌هایی هستند که امسال باید برای بقا بجنگند و ذوب‌آهن قطعا نمی‌تواند جزو آنها باشد. چیزی که مرا نگران می‌کند این است که در ۲-۳ سال گذشته بازیکنان همواره ترس از سقوط داشته‌اند، اما تغییرات زیادی در سطح مدیریت، کادر فنی و بازیکنان صورت گرفته و تیم خیلی‌خوبی دارند و بیشتر مسائل روحی و روانی و ترس از شکست است که اجازه نمی‌دهند نتیجه بگیرند. مدیران ذوب‌آهن اشتباهات گذشته را تکرار نکنند و آدم‌های غیر ورزشی هیات مدیره که خیلی هم ادعای ورزشی بودن دارند بایداز گذشته درس بگیرند که تعویض مربی دوای درد ذوب‌آهن نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز