خبرگزاری کار ایران

پیکان با انگیزه است

بیگ زاده: دلیل اصلی استقبال کم تماشاگران ساعت بازی است / می خواهیم به قهرمانی برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۸۵

تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم تا رسیدن مدافعین استقلال اگر در این پست بازی کردم عملکرد خوبی داشته باشم.

مدافع استقلال می گوید برای نخستین بار در پست دفاع وسط برابر سایپا به میدان رفته و اگر قرار باشد یک بار دیگر این اتفاق برایش رخ دهد، تلاش می کند عملکردی مناسب داشته باشد.

به گزارش ایلنا، هاشم بیک زاده درباره بازی گذشته تیمش برابر سایپا گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم هر دو بار عقب افتادگی تیم را جبران کنیم و در نهایت با تلاش تا دقیقه آخر برنده بازی باشیم.

هافبک مدافع استقلال در خصوص تجربه بازی در مرکز دفاع استقلال عنوان کرد: برای اولین بار در این پست به میدان می رفتم و امیدوارم اگر با صلاحدید کادر فنی باز هم در این منطقه از زمین به میدان رفتم باز هم بتوانم به استقلال کمک کنم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم تا رسیدن مدافعین استقلال اگر در این پست بازی کردم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در خصوص بازی با پیکان گفت: بازی بسیار سختی داریم. پیکان هفته گذشته شکست خورده و این بازی با تمام انگیزه وارد زمین می شود. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب برنده از زمین بیرون بیایم.

بازیکن ملی پوش استقلال درخصوص استقبال کم تماشاگرن با بد موقع خواندن ساعت برگزاری بازی ها بیان کرد: مسئولان باید به شکلی برنامه ریزی کند تا هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند. دلیل اصلی استقبال کم تماشاگران ساعت بازی است و امیدوارم با برنامه ریزی صحیح از بازی های آینده شاهد استقبال هواداران از بازی های استقلال باشیم. امسال شرایط خوبی داریم و با حمایت آنها می خواهیم به قهرمانی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز