خبرگزاری کار ایران

ما بدشانسی آورده ایم؛

محمدی: تیم‌های میلیاردی مثل ما نتیجه گرفته‌اند / گسترش را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۲۵

کسانی که می‌گویند نفت مسجد سلیمان کاندیدای سقوط است واقعا پیش‌داوری می‌کنند. بهتر است دوستان بازی های ما را ببینند تا متوجه شوند جوان‌های گمنام ما چه فوتبالی بازی می‌کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: هیچ تیمی مثل ما موقعیت ایجاد نمی کند اما نمی‌توانیم گل بزنیم.

رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما بدشانسی می‌آوریم و چنین نتایجی می‌گیریم. هیچ تیمی مثل ما موقعیت‌های ما هم تبدیل به گل نمی‌شود. تیم ما نیاز به زمان دارد تا بچه‌های ما در خط حمله هماهنگ‌تر شوند. امیدوارم از این هفته هم گل بزنیم و هم ببریم.

وی در مورد بازی بعد تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد تیم خیلی خوبی است و از بومی‌ترین تیم‌های لیگ است و هفته قبل هم پیکان را بردند و شرایط‌شان خوب شد. این بازی برای ما ۶ امتیازی است چون اگر ببریم بالاتر از گسترش فولاد قرار خواهیم گرفت به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با حمایت هواداران نفت مسجد سلیمان که از این هفته می‌توانند به استادیوم بیایند بازی را ببریم و وضعیت بهتری در جدول به دست بیاوریم.

دروازه بان نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فعلا امتیازات تیم‌ها در جدول به هم نزدیک است. تیم‌هایی هستند که چندین برابر ما هزینه کرده‌اند و فرقی با ما در جدول ندارند. با یک برد جایگاه خوبی به دست می‌آوریم چون چند پله در جدول صعود می‌کنیم. امیدواریم در این بازی خانگی ۱۳ امتیاز را بگیریم تا استرس به تیم ما حاکم نشود و در بازی‌های آینده راحت‌تر کار کنیم.

محمدی در پایان گفت: کسانی که می‌گویند نفت مسجد سلیمان کاندیدای سقوط است واقعا پیش‌داوری می‌کنند بهترین قاضی بازی‌های ما مقابل پیکان و صبای قم است که خیلی موقعیت خلق کردیم. بهتر است این دوستان بازی های نفت مسجد سلیمان را ببینند تا متوجه شوند که جوان‌های گمنام ما چه فوتبالی بازی می‌کنند و تیم‌هایی که میلیاردی هزینه کرده‌اند را هم ببینند که مثل ما نتیجه گرفته‌اند. در واقع آنها بیشتر از ما تحت فشار هستند و ما فشار زیادی را تحمل نمی‌کنیم و با آرامش کار می‌کنیم تا برای بازی‌های بعد آماده شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز