خبرگزاری کار ایران

به دلیل مشکل چمن زمین غدیر؛

ورزشگاه تختی‌اهواز میزبان دربی‌خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۴۷

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال صنعتی خوزستان از هفته چهارم چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به آماده نبودن زمین ورزشگاه پنجاه هزار نفر ی غدیر اهواز به ورزشگاه تختی انتقال یافت.

دو تیم خوزستانی فولاد و استقلال صنعتی در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری تختی اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال صنعتی خوزستان از هفته چهارم چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال ایران با توجه به آماده نبودن زمین ورزشگاه پنجاه هزار نفر ی غدیر اهواز به ورزشگاه تختی انتقال یافت و هواداران این دو تیم خوزستانی می‌توانند با حضور در این ورزشگاه تیم‌های خود را تشویق و حمایت کنند.

محمد احرام باف در ادامه افزود: ورزشگاه غدیر اهواز به عنوان زمین اصلی فوتبال این استان از وجهه‌ای بین المللی در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار است و این باشگاه همچون گذشته تمامی سعی خود را برای رفع مشکلات آن خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال صنعتی خوزستان از ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه روز سه شنبه ۲۸ مردادماه در ورزشگاه تختی‌اهواز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز