خبرگزاری کار ایران

اختلافات پشت‌پرده همچنان ادامه داد؛

انتخابات ریاست هیات‌فوتبال‌تهران برای سومین بار لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۲۱

در حالیکه پیش از این از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال‌تهران روز ۲۷ مرداد به عنوان زمان برگزاری انتخابات هیات‌فوتبال تهران اعلام شده بود، این انتخابات برای سومین‌بار لغو شد!

مجمع انتخاباتی ریاست هیات شنای استان تهران برای سومین بار لغو شد. این مجمع که قرار بود روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه برگزار شود به دلایل نامعلومی لغو و به زمان دیگری موکول شد. به نظر می‌رسد اختلافات بین اداره‌کل ورزش استان‌تهران و فدراسیون فوتبال دلیل اصلی تعویق این انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالیکه پیش از این از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال‌تهران روز ۲۷ مرداد به عنوان زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران اعلام شده بود، این انتخابات برای سومین بار لغو شد!

این در حالی است که تمامی مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران مهیا شده بود ولی باز هم برخی اختلافات بین مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون مانع از برگزاری این انتخابات شد.

برای ریاست هیات فوتبال تهران ۷ نفر شامل؛ محمد محمدی، حبیب الله شیرازی(رئیس فعلی هیات فوتبال تهران)، مهران سرپرست، اسماعیل گودرزی، حسین آبانگاه، محمدزاده فراهانی و بهنام ابوالقاسم پور تایید صلاحیت شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز