خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس به شدت از شکست وحشت دارد؛

ذوالفقارنسب: عملکرد هیات مدیره پرسپولیس ناامیدکننده است / تیم دایی مشکل روحی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۹۰

رحیمی بسیار باتجربه است و یکی از مدیران موفق ورزشی است اما مجموعه هیات مدیره به گونه‌ای عمل می‌کند که نا امیدکننده است و دلیل آن هم سرایت اخبار درون مجموعه به بیرون است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تغییرات زیاد در ترکیب اصلی این تیم باعثناهماهنگی شاگردان علی دایی در هفته‌های ابتدایی لیگ شده است اما به مرور زمان شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد.

گفت و گویبیژن ذوالفقارنسببا خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس از دو بازی اول خود تنها یک امتیاز گرفت. عملکرد پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به طور کلی تیم‌هایی که در خطوط مختلف شان تغییرات اساسی دارند یک مقدار در هفته های اول با مشکلاتی مثل هماهنگی تیمی رو به رو می‌شوند. پرسپولیس در دفاع تغییراتی داشته و در خطوط میانی هم به همین صورت است و در خط حمله هم متکی به صادقیان بود که سه ماه محروم شد. از همه مهم‌تر کسب یک امتیاز از شش امتیاز دو بازی اول است که نتیجه قابل قبولی نیست. در مجموع تیم استرس و مشکل روحی دارد و از همه مهم‌تر اینکه پرسپولیس شدیدا از باخت وحشت دارد که برای هر تیمی در هر سطحی و هر زمانی می‌تواند مشکل ساز باشد.

نوع فوتبال تیم دایی که گران‌قیمت‌ترین مربی لیگ است را چطور ارزیابی می‌کنید؟
وقتی تیم تغییرات زیادی داشته همین می‌شود. تیم‌های اروپایی دو یا سه بازیکن شاخص خود را تغییر می‌دهند نه اینکه ۸ تا ۱۰ نفر را عوض کنند. این تغییرات گسترده این توجیه را می‌آورد که هنوز هماهنگ نیستند.

پرسپولیس این هفته میزبان ذوب‌آهن است. این دیدار را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
این بازی برای هر دو تیم بسیار سخت و حساس است، چون هر دو تیم نتیجه نگرفته‌اند اما پرسپولیس در تهران بازی می‌کند که یک سری هوادار ناراضی در کنار خودش دارد و فکر می‌کنم نیمه دوم این بازی حساسیت بسیار بالایی خواهد داشت.

اتفاقات و دعواهای هیات مدیره در مشکلات امروز پرسپولیس چقدر تاثیر داشته است؟

این ها یکسری بی‌تجربگی این باشگاه باتجربه است. آقای رحیمی بسیار باتجربه است و یکی از مدیران موفق ورزشی است اما مجموعه هیات مدیره به گونه‌ای عمل می‌کند که ناامیدکننده است و دلیل آن هم سرایت اخبار درون مجموعه به بیرون است که بارزترین مشکل هیات مدیره است. امیدوارم تمام اعضای هیات مدیره بدانند به چه جایگاهی دست یافته‌اند. جایگاهی که بسیار فاخر است و امیدوارم خودشان را با این جایگاه وفق دهند.

فکر می‌کنید دایی می‌تواند از این بحران بزرگ به سلامت عبور کند؟

خیلی زود است که قضاوت کنیم. برای شخصیت ورزشی دایی احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم با صبر و حوصله با تیمش زندگی کند و مشکلات را پشت سر بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز