خبرگزاری کار ایران

بازیکن‌سازی ملوان متوقف نمی‌شود؛

محجوب: فصل آینده دنبال مقام هستیم / عزت‌اللهی به زودی به اتلتیکو مادرید می‌پیوندد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۵۵

در این فصل انتظارمان این است که به یاری خدا تک رقمی شویم و حتی نیم‌ نگاهی به بالای جدول داریم اما با بازیکنانی که نیم فصل و فصل آینده به تیم ما اضافه می‌شوند دنبال کسب مقام هستیم.

مالک باشگاه ملوان برای آینده برنامه‌ریزی کرده چرا که یک تیم جوان و مستعد را راهی لیگ برتر کرده و امسال انتظار چندانی از تیمش ندارد و نتیجه کارش را فصل بعد خواهد دید آنجا که ملوان به گفته او به دنبال کسب سهمیه و حتی قهرمانی در یکی از دو جام خواهد بود.

گفت و گوی سیروس محجوب با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
ملوان فصل را با دو تساوی متوالی شروع کرد، از روند تیم راضی هستید؟
طبیعی است که کسب تساوی در بازی خانگی راضی کننده نیست اما باید جبران کنیم و در بازی‌های آینده شرایط بهتری داشته باشیم. از روند تیم در مجموع راضی هستم چون میانگین تیم ما حدود ۲۳ سال است و تیم جوانی داریم و بعضی از بازیکنان ما تجربه اوشان در لیگ برتر است و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند اما ملون مقابل حریفان دست و پا بسته نیست. ما تیم را در نیم فصل تقویت خواهیم کرد و با یک بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی به توافق رسیده‌ایم که به زودی با آنها قرارداد می‌بندیم.

بازی بعدی شما با تراکتورسازی در تبریز است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
به هر حال تراکتور تیم خیلی خوبی است و آنها هم تیم جوانی دارند اما لذت فوتبال به عدم پیش‌بینی آن است. ما با قدرت و پرتوان در این بازی حضور پیدا می‌کنیم و ان‌شاءالله نتیجه هم مورد رضایت باشگاه و هواداران باشد.

هواداران نسبت به عملکرد تیم چه واکنشی داشته‌اند؟
برخورد خیلی خوبی داشتند چون سوای از نتیجه از عملکرد بچه‌ها راضی هستند. البته مقابل صبای قم مشکلات داوری وجود داشت اما مجموعا مقابل صبا سوای از نتیجه تیم ما فوق‌العاده بود. البته دو تعویض اجباری هم داشتیم و اگر این مشکلات نبود، نتیجه متفاوت می‌شد.

چه انتظاری از ملوان در این فصل دارید؟
در این فصل انتظارمان این است که به یاری خدا تک رقمی شویم و حتی نیم‌نگاهی به بالای جدول داریم اما با بازیکنانی که نیم فصل و فصل آینده به تیم ما اضافه می‌شوند دنبال کسب مقام هستیم حالا یا سهمیه آسیا را می‌گیریم یا یکی از دو جام را در فصل بعد به دست خواهیم آورد.

تکلیف سعید عزت‌اللهی مشخص شد؟

کار او تمام شده و طی چند روز آینده راهی اسپانیا می‌شود و به اتلتیکو مادرید می‌پیوندد که این اتفاق برای کل فوتبال ما ایده‌آل است. ما لژیونری با ۱۷ سال سن در اروپا و لیگ اسپانیا نداشته‌ایم و با این جوانگرایی که من انجام داده‌ام بازیکن‌سازی ملوان متوقف نمی‌شود. به همه باشگاه‌ها توصیه می‌کنم که جوانگرایی کنند. مطمئن باشید که ملوان طی دو سه سال آینده خیلی متفاوت خواهد بود چون ما در تیم‌های پایه و آکادمی ملوان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و جلال چراغپور را بی‌دلیل نیاوردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز