خبرگزاری کار ایران

در دیدار کفاشیان با همتای ژاپنی؛

تفاهم‌نامه همکاری فوتبال ایران و ژاپن امضا شد / انتقاد از عملکرد آسیایی ها در برزیل

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۷۵

متاسفانه کشورهای آسیایی در جام جهانی نتایج خوبی کسب نکردند و در این رقابت ها عملکرد خوبی نداشتند. باید با همکاری دلیل این موضوع را بررسی کنیم و با همکاری مشترک مشکلات را رفع کنیم.

روسای فدراسیون‌ فوتبال ایران و ژاپن امروز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند تا طرفین در مورد فوتبال پایه، آکادمی‌ها، فوتبال بانوان و برگزاری دیدارهای تدارکاتی بین تیم های ملی دو کشور همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، نشست همکاری مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با مدیران فدراسیون ژاپن عصر امروز برگزار شد که در این نشست علی کفاشیان رئیس، مهدی محمدنبی دبیرکل و هادی آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و کاینا داینی رئیس و تاشیما نایب رئیس فدراسیون ژاپن و کوجی هانیدا سفیر ژاپن حضور داشتند.

در ابتدای این نشست رئیس فدراسیون ژاپن خاطر نشان کرد: ۴۰ سال پیش برای حضور در بازی‌های آسیایی تهران به ایران آمده بودم. در آن بازی‌ها با تیم فوتبال ایران دیداری نداشتیم.

وی درباره عملکرد تیم‌های آسیایی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار کرد: متاسفانه کشورهای آسیایی در جام جهانی نتایج خوبی کسب نکردند و در این رقابت ها عملکرد خوبی نداشتند. باید با همکاری دلیل این موضوع را بررسی کنیم و با همکاری مشترک از طریق AFC مشکلات را رفع کنیم.

همچنین وی از کفاشیان دعوت کرد که در آینده‌ای نزدیک به ژاپن سفر کند. در این دیدار علی کفاشیان از مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن به دلیل سفر به ایران تشکر و قدردانی کرد.

در نشست امروز همچنین پیشنهاد همکاری دو جانبه برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی در رده ملی ارائه شد. محمدحسین علیزاده رئیس آکادمی فوتبال نیز طرح‌های پیشنهادی را برای همکاری مشترک دو کشور ارائه داد.

پس از این نشست، تفاهم‌نامه همکاری فوتبال ایران و ژاپن در آکادمی ملی فوتبال امضا شد. پس از امضای تفاهم‌نامه، علی کفاشیان پیراهن شماره ۲ تیم ملی فوتبال ایران را به رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن اهدا کرد و رئیس فدراسیون ژاپن نیز پیراهن شماره ۱۰ را به علی کفاشیان داد.

از جمله مفاد این تفاهمنامه همکاری در فوتبال پایه، آکادمی‌ها، فوتبال بانوان و برگزاری دیدارهای تدارکاتی بین تیم‌‎های ملی دو کشور همکاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز