خبرگزاری کار ایران

بهترین‌گلزنان‌آسیا را در اختیار داشتند؛

شمسایی: خسوس بازیکنان را بر مبنای گل‌ یا پوچ انتخاب می‌کرده؟ / ضعیف‌ترین ژاپن ما را برد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۸۹

الان هم حرف می‌زنم افتخاری یک نامه می‌نویسد و من را به کمیته‌انضباطی اخطار می‌کنند، همانطور که فردا باید در خدمت کمیته‌انضباطی باشم. من دلم برای فوتسال می‌سوزد و حرف می‌زنم…

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی معتقد است خسوس کاندلاس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بهترین گلزنان کشورمان را در اختیار داشته، اما نتوانسته از این نیروی انسانی به بهترین شکل استفاده کند و به ضعیف‌ترین ژاپن سال‌های اخیر باخت و جام قهرمانی را از دست داد.

گفت و گوی وحید شمسایی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید.

خسوس اعلام کرده مشکل ایران در جام ملت‌های آسیا گلزنی و حفظ گل بود. در این رابطه چه نظری داری؟
اگر مشکل این بوده، چنین مسائلی را چه کسی باید به تیم القا کند؟ همسایه ما که نباید این کار با بکند. مسئول چه کسی و کادر فنی چه کاره است؟ وقتی کسی مسئولیت قبول می‌کند باید نقاط ضعف و قوت تیمش را شناسایی کند. از قدیم‌ تعداد گل‌های ما در آسیا زیاد بوده و همواره آقای‌گل آسیا بودیم به جز یک دوره که نشان از قدرت ایران دارد.

خسوس مدعی شده حریف یعنی ژاپن تمام کننده داشت و ما نداشتیم؟
مبنای انتخاب بازیکن گل یا پوچ بوده؟ تک‌تک بچه‌های ما بهترین گلزنان هستند. حسین طیبی که آقای‌گل مسابقات شد و محمد طاهری و فرهاد فخیم که آقای‌گل لیگ هستند و احمد اسماعیل‌پور که آقای‌گل باشگاه‌های آسیا شده هم در این تیم بود. علیرضا وفایی، قدرت بهادری و وحید شفیعی همیشه بیشترین گل‌ها را برای تیم‌های خود می‌زنند و در این تیم بودند و نمی‌دانم چرا خسوس این حرف را زده؟!

پس مشکل کجاست؟

این مشکل از مربی است که نمی‌تواند از آنها استفاده کند، اما این حرف خسوس را قبول دارم که گفته ژاپن قدرتمند بود، چون ژاپن ضعیف‌ترین تیم ادوار خودش را به این مسابقات فرستاده بود، اما ما نتوانستیم از نیروهای انسانی خود به خوبی استفاده کنیم. به نظر من ۳ بازیکن ما به ۸-۷ بازیکن ژاپن می‌چربند.

حالا چه اصراری است خسوس در تیم ملی ما باشد؟
این را مسئولین می‌خواهند و دست من و شما نیست و حتما از او چیزی دیده‌اند که ما ندیده‌ایم. ما به لحاظ نیروی انسانی و پرورش بازیکن الان در سطح بسیار خوبی هستیم، اما امکانات و پول نیست. باید افتخاری رئیس کمیته فوتسال بگوید چرا خسوس در تیم ملی ما هست، اما در فوتسال ما مربی هم زیاد داریم که مربیان خوبی هم هستند و اگر قرار است کسی به مربیان ما اضافه شود باید امثال لوزانو، مارکوس، هرناندس و… اضافه شوند که آدم‌های بزرگ و بسیار سطح بالایی هستند. مربیان داخلی ما هم سطح بالا هستند، اما نمی‌خواهند به مربیان داخلی بها بدهند. الان هم حرف می‌زنم، افتخاری یک نامه می‌نویسد و من را به کمیته انضباطی احضار می‌کنند، همانطور که فردا باید در خدمت کمیته‌انضباطی باشم. من دلم برای فوتسال می‌سوزد و حرف می‌زنم، اما باید به کمیته‌انضباطی هم بروم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز