خبرگزاری کار ایران

اصفهانیان:

اشتباه داوری، رفتار بازیکن پرسپولیس را توجیه نمی کند

کد خبر : ۱۹۳۱۶۱

صحنه ای که توپ با دست بازیکن فولاد خوزستان برخورد کرد خطا بود و داور باید به سود تیم پرسپولیس بازی را متوقف می کرد. البته درکل شاهد قضاوت خوبی از سوی اکبریان بودیم.

رییس کمیته داوران فدراسیون که از روز گذشته برای دیدن بازی ایران و عربستان از سری مسابقات قهرمانی زیر ۱۴سال آسیا به همدان آمده است درباره مسائل داوری بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس با سایت رسمی فدراسیون گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان درباره صحنه خطای این دیدار که مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت، گفت: صحنه ای که توپ با دست بازیکن فولاد خوزستان برخورد کرد خطا بود و داور باید به سود تیم پرسپولیس بازی را متوقف می کرد. البته درکل شاهد قضاوت خوبی از سوی اکبریان بودیم.

وی درخصوص اخراج پیام صادقیان از زمین مسابقه توضیح داد: در این لحظه اطلاعی از صحبتی که بین داور و پیام صادقیان رد و بدل شد ندارم اما بقین دارم که صحبت بازیکن، داور را برای نشان دادن کارت قرمز مستقیم قانع کرده است. البته اشتباه داوری در عدم اعلام خطا به هیچ وجه رفتار اعتراض گونه بازیکن پرسپولیس را توجیه نمی کند.

همچنین اصفهانیان درباره استفاده صادقیان از دست و هول دادن داور بازی پس از دریافت کارت قرمز اینگونه پاسخ داد: نسبت به اینگونه رفتارها به شدت قاطع هستیم و پس از اعلام گزارش داور، ما هم تخلف صورت گرفته را بطور ضمیمه به کمیته انضباطی می فرستیم. بازیکنان فوتبال کشورمان باید رفتار حرفه ای داشته باشند و از اینگونه حاشیه سازی و اعتراض ها اجتناب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز