خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر فوتبال

برتری فولاد مقابل پرسپولیس در نیمه اول / رفیعی پیام آور شادی شاگردان اسکوچیچ

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۷۷

دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در نیمه اول با تک گل سروش رفیعی با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در نیمه اول با برتری فولاد خوزستان و شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از هفته دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ به قضاوت اکبریان و در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، تیم فولاد با تک گل سروش رفیعی در دقیقه ۴۵ مقابل پرسپولیس در نیمه نخست به برتری دست یافتند.

در نیمه اول این تیم فولاد بود که از ابتدا روی حرکات مهرداد جماعتی و سروش رفیعی و شریفات مدافعین پرسپولیس را که بازی احتیاطی را در دستور کار داشتند را تحت فشار قرار دادند.

دقیقه ۱۳ آشفتگی مدافعان پرسپولیس می رفت تا دروازه سرخپوشان باز شود که مدافعین پرسپولیس در آخرین لحظه توپ را به بیرون فرستادند.

دقیقه ۲۰ بنگر توپ را از برابر دروازه به شکل خطرناکی دفع کرد. چند دقیقه بعد شلیک سروش رفیعی می رفت که دروازه پرسپولیس را باز کند ما واکنش به موقع نیلسون این موقعیت را از فولادی ها گرفت.

پرسپولیس که از ابتدای مسابقه با توجه به گرمای هوای اهواز و نامساعد بودن زمین چمن ورزشگاه تختی بازی احتیاط آمیزی را در دستورکار داشت و چشم به ضد حملات دوخته بود در ادامه تاحدودی بازی را به تعدل کشاند.

در دقایق پایانی نیمه نخست فولاد باز هم بر فشار حملات خود به روی دروازه پرسپولیس افزود که یکبار نیلسون توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

بازی دقایق پایانی خود را در نیمه اول سپری می کرد که سروش رفیعی بازیکن جوان فولاد با حرکتی پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و با دروازه این تیم را هدف گرفت که توپ پس از برخورد به مدافع پرسپولیس از بالای دستان نیلسون وارد دروازه سرخپوشان شد تا نیمه اول با برتری فولاد خوزستان به پایان برسد.

در نیمه اول خانزاده و علی عسگر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در دیگر دیدار عصر امروز تیم های پیکان و سایپا در ورزشگاه ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز