خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش متخلفان را مواخذه کند؛

نجف‌نژاد باید پاسخگوی عملکرد دیروز و امروزش باشد / مسئول بدهی‌ها چه کسی است؟

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۹۱

مقداد نجف‌نژاد که به عنوان نماینده مجلس در هیات مدیره استقلال حضور داشت در مورد بدهی‌های استقلال که در زمان او به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه به بیش از ۶۰ میلیارد تومان رسیده پاسخگو باشد

مقداد نجف‌نژاد عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده حضور او در هیات مدیره باشگاه تشریفاتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حرف‌های امروز نجف‌نژاد جای تامل دارد چرا که او دو، سه فصل رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بود و همواره در مصاحبه‌های متعدد مدعی بود که در هیات مدیره استقلال همه چیز قانونی بوده و هیات مدیره توانمند حرکت کرد و موفقیت‌های خوبی هم به دست آورده است اما در همان مقطع هم مسائل زیادی به وجود آمد چراکه نجف‌نژاد چند ماه قبل که بحثبدهی‌های میلیاردی استقلال مطرح شده اعلام کرده هزینه‌ها از طرف مدیرعامل انجام شده، بدون اینکه به اطلاع هیات‌مدیره برسد یا در هیات‌مدیره تصویب شود.

نجف‌نژاد که به عنوان نماینده مجلس در هیات‌مدیره استقلال حضور داشت و وظیفه نظارتی داشته باشد در مورد بدهی‌های استقلال که در زمان او به عنوان رئیس هیات‌مدیره باشگاه به بیش از ۶۰ میلیارد تومان رسیده پاسخگو باشد و به افکار عمومی بگوید چرا اگر همه چیز قانونی بوده و او نظارت لازم را داشته استقلال چنین بدهی هنگفتی را متحمل شده؟

حرف امروز نجف‌نژاد اما حرف دیگری است و می‌گوید حضورش در هیات مدیر استقلال تشریفاتی است. ما باید کدام حرف نجف‌نژاد را باور کنیم؟ حرف آن روز که رئیس هیات مدیره بود و همه چیز قانونی جلو می‌رفت یا امروز که حضور او تشریفاتی است؟ آن روز که نجف‌نژادمدعی بود همه اتفاقات طبق قانون جلو می‌رود بیش‌از ۶۰ میلیارد بدهی به جا گذاشتند و امروز که حضور دوستان در هیات مدیره استقلال تشریفاتی است، چه اتفاقی برای این مجموعه خواهد افتاد؟ اما سوال دیگر اگر امروز نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بود، همه چیز در این مجموعه قانونی نبود؟

واقعیت این است که افکار عمومی هم باور دارند حضور اعضای هیات مدیره در ۲ باشگاه بزرگ پایتخت تشریفاتی است، اما نجف‌نژاد چرا تا امروز سکوت کرده بود؟ به هر جهت ما هم باور داریم شرایط فعلی خیلی خوب نیست، اما این باور را هم داریم که از ابتدا هیات مدیره باشگاه‌ها تشریفاتی بوده، اما آنچه از شما انتظار داریم از دیگران نداریم، چراکه شما به عنوان نماینده مجلس در مقام قانون‌گذار و نظارتی هم در بخش قانون‌گذاری برای مصوبات هیات‌مدیره و هم در بحثنظارتی ضعیف عمل کردید. اگر شما درست عمل می‌کردید شاید استقلال بیش از ۶۰میلیارد تومان بدهی نداشت.

نجف‌نژاد باید در مورد عملکردش در گذشته پاسخگو باشد، ضمن اینکه مساله‌ای که امروز مطرح کرده هم نیاز به پاسخگویی به افکار عمومی دارد که اگر حضورش در هیات مدیره تشریفاتی است، چرا واکنش خاصی نشان نمی‌دهد و همچنان به کارش در این مجموعه ادامه می‌دهد؟ شاید مسئولیت بدهی گذشته استقلال بر دوش نجف‌نژاد هم هست، چراکه بر اساس قانون تجارت همه اعضای هیات مدیره باشگاه مسئولیت تضامنی دارند و باید نسبت به بدهی‌ها پاسخگو باشند.

در نهایت باید به وزیر ورزش اشاره کنیم، چراکه افکار عمومی انتظار دارند گودرزی نسبت به عملکرد مالی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حساس باشد و به صورت قانونمند بر این باشگاه‌ها نظارت کند و کسانی را که در ریخت و پاش‌های غیرقانونی این دو باشگاه مسئولیت داشته‌اند مورد مواخذه قرار دهد تا سرآغازی باشد برای مدیرانی که هزینه‌های گزاف و بیهوده‌ای دارند و هر روز بدهی این باشگاه‌ها را متورم‌تر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز