خبرگزاری کار ایران

بحثدایی و نصیرزاده سوء‌تفاهم بود؛

محمدنبی: اهالی فوتبال خویشتن‌داری کنند / فدراسیون باید از جایگاه اهالی فوتبال دفاع کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۶۶

این موضوعات و پرداختن به آن به هیچ‌وجه قابل قبول نخواهد بود و در جهت رشد فوتبال پایدار و نه تضعیف آن باید حاکم به عمل باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اهالی فوتبال را به خویشتن‌داری دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی در این باره گفت: موضوعات اخیر که بین قلعه‌نوعی و نکونام رسانه‌ای شده، باید در خانواده فوتبال حل شود چراکه این افراد در زمره چهره‌های ملی بوده و فدراسیون فوتبال باید از جایگاه و شأن اهالی فوتبال دفاع کند و البته خدمات وی برای فوتبال ملی و باشگاهی ایران بیشمار و قابل توجه است.

وی در ادامه افزود: از سوی دیگر اختلاف سلیقه در مباحثبین علی دایی و هوشنگ نصیرزاده ناشی از یک سوء تفاهم است و از آنجایی‌که مقررات انضباطی بعد از تصویب، از فصل جاری اجرایی شده، لذا انتظار داریم کلیه اهالی فوتبال با صبوری و خویشتن داری در اجرای این مقررات همکاری داشته باشند.

دبیرکل فدراسیون در پایان گفت: فدراسیون فوتبال ادامه این مباحثرا در رسانه‌ها درست نمی‌داند و قطعا این سوء تفاهم‌ها بین اهالی فوتبال منحصرا در خانواده فوتبال حل و فصل شود و ادامه این موضوعات و پرداختن به آن به هیچ‌وجه قابل قبول نخواهد بود و در جهت رشد فوتبال پایدار و نه تضعیف آن باید حاکم به عمل باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز