خبرگزاری کار ایران

علیرغم مزایده دوم؛

باشگاه راه‌آهن باز هم به فروش نرفت / تداوم وضعیت مبهم تیم استیلی!

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۲۱

باشگاه راه‌آهن امروز برای دومین بار به مزایده گذاشته شد ولی هیچ خریداری حاضر به خرید این باشگاه فوتبال نشد تا همچنان وضعیت این باشگاه مبهم باقی بماند.

باشگاه راه‌آهن علیرغم مزایده دومی که برای فروش این باشگاه گذاشته شد به فروش نرفت.

به گزارش ایلنا، باشگاه راه‌آهن امروز برای دومین بار به مزایده گذاشته شد ولی هیچ خریداری حاضر به خرید این باشگاه فوتبال نشد تا همچنان وضعیت این باشگاه مبهم باقی بماند.

قوه قضاییه قیمت واقعی این باشگاه را ۱۲ میلیارد اعلام کرده ولی هیچ خریدرای حاضر نیست برای باشگاه راه‌آهن چنین مبلغی را هزینه کند چراکه هر باشگاهی هزینه‌های جاری دیگری نیزدارد که باید به رغم ۱۲ میلیارد اضافه کرد و به همین دلیل کمتر خریداری چنین ریسکی را می‌پذیرد.

پیش از این حمید استیلی سرمربی فعلی این باشگاه به همراه دوستان خود با مبلغ ۸ میلیارد این باشگاه را خریداری کردند ولی با ممانعت قوه قضائیه مواجه شدند و در رقم اعلام شده توسط این قوه نتوانستند کنار بیایند تا بحثفروش این باشگاه به معضلی جدی تبدیل شود.

این تیم در هفته نخست لیگ برتر با وجود عدم مالکیت مشخص به میدان رفت و سازمان لیگ اعلام کرد این تیم فقط در هفته اول از چنین موقعیتی برخوردار است و اکنون مشخص نیست با نزدیک شدن به هفته دوم که این تیم باید به مصاف نفت تهران برود، چه سرنوشتی در پیش خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز