خبرگزاری کار ایران

تیم را به باشگاه تبدیل می‌کنیم؛

درودگر: هدف ما صعود به لیگ برتر است / نساجی آینده درخشانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۷۰

مالک باشگاه از من خواسته تا نساجی را از تیم به باشگاه تبدیل کنیم. به نظر من نساجی آینده درخشانی دارد و نادر دست‌نشان را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم و با تمام توان و انرژی دنبال اهداف‌‌مان هستیم

مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: اگر بازیکنانی که نساجی به فوتبال معرفی کرده به این تیم برگردند نساجی راحت قهرمان کشور می‌شود.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نساجی یک تیم پرافتخار و پرسابقه است و اگر بازیکنانی که این تیم پرورش داده و به فوتبال کشور معرفی کرده برگردند، نساجی راحت قهرمان ایران می‌شود. در قائمشهر استعدادهای زیادی وجود دارند و باید کمک کنیم که این استعداد‌ها رشد کرده و پرورش یابند.

وی افزود: مالک باشگاه از من خواسته تا نساجی را از تیم به باشگاه تبدیل کنیم. به نظر من نساجی آینده درخشانی دارد و نادر دست‌نشان را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم و با تمام توان و انرژی دنبال اهداف‌‌مان هستیم که هدف اول ما صعود به لیگ برتر است. شایعاتی در مورد مذاکره ما با فیروز کریمی هم مطرح شده است. فیروز کریمی از مربیان بسیار خوب ایران است و خیلی به او اعتقاد دارم، اما با دست‌نشان تمام کردیم.

مدیرعامل نساجی اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با مالک باشگاه داریم و درخصوص بودجه و امکانات مورد نیازمان صحبت خواهیم کرد تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای صعود به لیگ برتر داشته باشیم. امروز برنامه‌ام را به پرهام مالک باشگاه نساجی می‌دهم تا کار را شروع کنیم.

درودگر در پایان گفت: هواداران نساجی دیروز واقعا من را شرمنده کردند و از ساعتی قبل از جلسه معارفه در محل جلسه حضور داشتند و من را امیدوار کردند. انتظار نداشتم برای جلسه معارفه اینقدر آدم بیاید که این بیانگر علاقه آنها به فوتبال است و باعثدلگرمی من شد و امتیاز خوبی برای نساجی است. هوادار نقطه اتکا و قوت برای مدیر و مربی است و برای هر باشگاه نعمت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز