خبرگزاری کار ایران

فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها قاتل و جانی‌اند؛

ورمزیار: مسئولان‌استقلال شهامت ندارند که دروغ می‌گویند / بحثقلعه‌نویی و نکونام نباید رسانه‌ای می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۰۰

تفکرات مدیران استقلال غلط است که دروغ می‌گویند. آدم باید شهامت داشته باشد و مسئولیت کاری که می‌کند را بر عهده بگیرد و دروغ نگوید.

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است مدیران این باشگاه در فصل جدید شهامت لازم را نداشته و به مردم و هواداران دروغ گفته‌اند چراکه مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم که اعلام شده، واقعی نیست و به دروغ مبالغ دیگری برای بازیکنان از جمله آندرانیک تیموریان اعلام شده است.

گفت‌وگوی صادق ورمزیار با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در دعوای امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام حق با چه کسی است؟
فکر می‌کنم اشتباه کردند که این بحثرا به مطبوعات کشاندند، چون یک بحثخانوادگی است و با این کار حرمت استاد و شاگردی و کوچک‌تر و بزرگتر‌ از بین می‌رود. شاید حق با جواد یا با امیر باشد. من نمی‌دانم و طرفداری هیچ کدام از طرفین دعوا را نمی‌کنم، چون هر کدام از آنها در مسائلی حق دارند، اما نباید این مسائل به جراید کشیده می‌شد چون مردم دارند از دعواهای فوتبالی خسته می‌شوند.

اگر کسی حرف نزند هر کسی هر کاری دلش بخواهد می‌کنئد و فساد در فوتبال بیشتر می‌شود موافق هستید؟
قبول دارم، اما جایی هست که طرفین در آنجا حرف‌شان را بزنند و بهتر بود در آنجا صحبت می‌کردند و کار به مطبوعات نمی‌کشید، اما الان هر کسی فوتبالیست‌ها را می‌بیند فکر می‌کند جنایتکار هستند. نباید خیلی چیزها را به مردم بگویند تا مردم از فوتبال زده نشوند. الان مردم واقعا از فوتبال خوش‌شان نمی‌آید و فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها قاتل، جانی و لاابالی هستند. این بحث‌ها فقط ارزش و احترام فوتبالیست‌ها را در جامعه از بین می‌برد.

به نظر شما نکونام اشتباه کرد که وارد این بحثشد و ماجرا را شروع کرد؟
اگر نکونام می‌خواست این حرف‌ها را بگوید چرا همان موقع نگفت؟ آیا منافع ملی را در نظر گفته بود یا منافع فردی؟ چرا هر وقت دعوا می‌شود همه حرف‌ها را می‌زنند و چرا وقتی پول خوب می‌گرفت حرف نمی‌زد؟ البته جواد پسر خیلی خوبی است و دوست من است، اما بهتر بود در محکمه فوتبالی صحبت می‌کرد. الان هر کسی در زمانی که به نفعش هست از فوتبال لذت می‌برد و هر وقت به مشکل می‌خورد صحبت می‌کند و علیه همه حرف می‌زند.

در مورد رقم قرارداد بازیکنان استقلال که توسط باشگاه منتشر شد هم حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد. به نظر شما باشگاه استقلال در این مورد با مردم و هوادارانش صداقت داشت؟
خود من که مبلغ قراردادها را دیدم قبول نکردم و باور نمی‌کنم آندو وقتی پیشنهاد ۶ یا ۷ میلیاردی خارجی دارد با یک میلیارد تومان برای استقلال بازی کند. باشگاه و مسئولان باشگاه استقلال در این مورد صداقت نداشتند و همان موقع که رقم قراردادها منتشر شد گفتم قرارداد خیلی از بازیکنان تیم واقعی نیست و نمی‌شود قبول کرد. این رفتارها به شخصیت مدیران باشگاه استقلال برمی‌گردد که بخواهند دروغ بگویند یا صداقت داشته باشند. به هر حال تفکرات مدیران استقلال غلط است که دروغ می‌گویند. آدم باید شهامت داشته باشد و مسئولیت کاری که می‌کند را بر عهده بگیرد و دروغ نگوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز