خبرگزاری کار ایران

با تخلفات سختگیرانه برخورد می کنیم؛

حسن زاده: تمامی تیم ها ملزم به رعایت آئین نامه جدید هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۹۴

بی شک اگر موردی مطرح شود، طبق قوانین جدید سختگیرانه عمل می کنیم. تیم ها و اعضای باشگاه ها باید تابع قوانین باشند.

رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد از این پس در صورت بروز تخلفات از تیم ها مخصوصا اعتراض علیه داوری، طبق آئین نامه جدید برای شان جرایم در نظر گرفته می شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب گفت: آئین نامه ای که مجمع فدراسیون فوتبال تصویب کرده از نهم مرداد ماه قابل اجرا است، نسبت به آئین نامه قبلی بسیار سخت تر بوده و عزیزانی که در فوتبال حرفه ای فعالیت می کنند باید تمامی قوانین مربوط به این آئین نامه مخصوصا ماده ۶۷ که درباره اعتراض به داوری است را رعایت کنند.

وی افزود: اگر اتفاقی در هفته اول رقابت های لیگ برتر افتاده باشد و یا تیم ها اعتراضی علیه داوری بازی داشته باشند مطمئنا طبق قانون موجود، به زودی تصمیم می گیریم و امیدواریم که در هفته های آتی شاهد این رفتار ها نباشیم. هنوز گزارش رسمی بازی ها به دست مان نرسیده و بی شک اگر موردی مطرح شود، طبق قوانین جدید سختگیرانه عمل می کنیم. تیم ها و اعضای باشگاه ها باید تابع قوانین باشند. از مدیران، بازیکنان، سرپرستان و کادر باشگاهها می خواهم که آئین نامه را به خوبی مطالعه کنند و از قوانین جدیدی که مطرح شده اطلاع کامل داشته باشند. ضمن اینکه این قوانین برای تمامی تیم های لیگ برتری، دسته یک، دسته دوم، دسته سوم، فوتسال، فوتبال ساحلی آقایان و بانوان یکسان است. باز هم تاکید می کنم که باید تمامی موارد از سوی باشگاه ها رعایت شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه برخی اوقات امکان پاسخگویی به رسانه ها نیست و از آنجایی که رسمی ترین منبع خبری فدراسیون فوتبال، سایت رسمی این فدراسیون است، از عزیزان رسانه تقاضا داریم هرگونه مطلبی را در خصوص کمیته انضباطی می خواهند با روابط عمومی مطرح و در کمترین فاصله این کمیته پاسخ رسانه ها را خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز