خبرگزاری کار ایران

با تاکید گودرزی صورت گرفت؛

انتخاب نماینده وزیر ورزش برای بررسی کارت‌های جعلی پایان خدمت

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۶۳

نشست بررسی کارت های جعلی پایان خدمت برخی از فوتبالیست های لیگ برتری، فردا در محل سازمان لیگ تشکیل و خانم محرابی به عنوان نماینده وزارت ورزش دراین نشست حضور خواهد یافت.

به دستور وزیر ورزش و جوانان، مدیر کل حقوقی این وزارتخانه در نشست بررسی آخرین وضعیت بازیکنانی که برای گرفتن کارت پایان خدمت تخلف کرده اند، شرکت می کند.

به گزارش ایلنا، با توجه به تاکید محمود گودرزی مبنی بر سالم سازی ورزش کشور، نشست بررسی کارتهای جعلی پایان خدمت برخی از فوتبالیستهای لیگ برتری، فردا در محل سازمان لیگ تشکیل و خانم محرابی به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان دراین نشست حضور خواهد یافت.

پس از آن که اسامی ۲۱ بازیکن متخلف برای اخذ کارت پایان خدمت اعلام شد، سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه ها تاکید کرد این بازیکنان حق همراهی تیم هایشان در رقابت های لیگ برتر را ندارند تا وضعیت آنها به طور قطعی مشخص شود.

براساس اعلام مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ حرفه ای، قرار است روز شنبه نشستی با حضور همه مسئولان باشگاه و نظام وظیفه برگزار شود تا وضعیت نهایی این بازیکنان مشخص شود.

پیگیری کارتهای معافیت جعلی در دستور کار مسوولان وزارت ورزش وجوانان و سازمان لیگ قرار گرفته است و در صورت اثبات، با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز