خبرگزاری کار ایران

امیدوارم انتظارات از ما منطقی باشد؛

عنایتی: خوشحالم به زادگاهم برگشتم / هدف ما حفظ پدیده در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۳۶

انتظارات از من زیاد است و این توقعات را کاملا درک می کنم اما امیداورم این انتظارات منطقی باشد و به خواسته ای که مردم مشهد از من دارند برسم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تا شروع لیگ به آمادگی صددرصد می رسیم و امیدواریم نمایشی قابل قبولی را در فصل جدید ارائه کنیم.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تمرینات تیم پدیده با قدرت دنبال می شود و آماده بازی ها می شویم. خدا را شکر همه چیز خوب است و تا شروع لیگ صددرصد آماده می شویم تا انشالله شروع خوبی در لیگ چهاردهم داشته باشیم.

وی در مورد اولین بازی تیمش در لیگ برتر گفت: اولین بازی ما در لیگ امسال مقابل ملوان در مشهد است. ملوان تیم ریشه دار و قدیمی است و ما هم تازه به لیگ برتر آمده ایم. این بازی حساس است و کار سختی داریم اما تمام تلاش مان را می کنیم تا از امتیاز میزبانی مان استفاده کرده و سه امتیاز بازی را بگیریم چون قدم اول برای ما خیلی مهم است. ما اولین سال حضورمان در لیگ برتر را تجربه می کنیم اما استرسی نداریم چون بازیکنان ما کم تجربه نیستند و شرایط خوبی داریم.

مهاجم پدیده اظهار داشت: ما به فکر جایگاه خود در جدول هستیم. سعی و تلاش ما این است که در درجه اول تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و نیم نگاهی هم به کسب عنوان تک رقمی در جدول داریم که امیدوارم به خواسته های خودمان برسیم. ما دنبال جذب سیاوش اکبرپور هم بودیم که کارهایش انجام شده بود اما مثل اینکه برای دریافت رضایت نامه و تسویه حساب با استقلال به مشکل خورد و نیامد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که بعد از سالها به زادگاهم برگشتم و خیلی خوشحال ترم که مشهد بعد از سالها در لیگ برتر تیم دارد. امیدوارم همان بازیکنی باشم که هواداران مشهدی می خواهند.

عنایتی در پایان گفت: انتظارات از من زیاد است و این توقعات را کاملا درک می کنم اما امیداورم این انتظارات منطقی باشد و به خواسته ای که مردم مشهد از من دارند برسم. این فشارها اذیتم نمی کند چون هر جایی که بودم این استرس ها و فشارها وجود داشته و با آن کنار آمده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز