خبرگزاری کار ایران

پس از انتشار دریافتی بازیکنان؛

رقم قرارداد کادر فنی تیم استقلال اعلام شد / قلعه‌نویی مربی یک میلیاردی!

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۵۴

رقم قرارداد امیر قلعه نویی در شرایطی یک میلیارد تومان اعلام شده است که علی دایی سرمربی پرسپولیس دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با سرخپوشان تهرانی قرارداد بسته است.

باشگاه استقلال رقم دریافتی اعضای کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را اعلام کرد. سرمربی این تیم تنها مرد میلیاردی کادر فنی آبی پوشان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در راستای تاکید وزیر ورزش و جوانان و سازمان لیگ برتر فوتبال در شفاف سازی قراردادها، باشگاه استقلال ریز قراردادهایش را منتشر کرد.

طبق اعلام باشگاه استقلال، رقم قراردادهای منعقده میان باشگاه استقلال و اعضای کادر فنی تیم بزرگسال در فصل ۹۳-۹۴ به شرح زیر است:

* امیر قلعه نویی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
* جواد زرینچه ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰
* کریم بوستانی ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰
* محمود فکری ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰
* امیر حاج قاسم ۸۰۰۰۰۰۰۰۰
* دکتر ستوده ۶۵۰۰۰۰۰۰۰
* اکبر رضایی ۴۵۰۰۰۰۰۰۰
* مدد جباری ۴۰۰۰۰۰۰۰۰
* محمد نوری فر ۴۰۰۰۰۰۰۰۰

باشگاه استقلال قبل از این رقم قرارداد ۱۹ بازیکن خود را نیز اعلام کرده بود. رقم قرارداد امیر قلعه نویی در شرایطی یک میلیارد تومان اعلام شده است که علی دایی سرمربی پرسپولیس دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با سرخپوشان تهرانی قرارداد بسته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز