خبرگزاری کار ایران

شماره ۸ در سکوت رفت؛

آخرین اظهارنظر کی‌روش درباره جادوگر؛ جای‌کریمی در قلب من است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۴۹

کی‌روش که بی‌تردید فوتبال فانتزی کریمی را می‌پسندید بنا به ملاحظاتی نام او را جزو نفرات حاضر در جام‌جهانی قرار نداد تا ابهامی همیشگی در ذهن هواداران فوتبال برجای بگذارد.

برای کارلوس کی‌روش که همواره رابطه خوب و صمیمی با علی کریمی داشت شاید خداحافظی ناگهانی او از دنیای فوتبال بیش از همه عجیب و غیر منتظره‌ بود. او در آخرین اظهار‌نظر درباره جادوگر فوتبال ایران گفته بود: جای کریمی در قلب من است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خداحافظی کریمی از صحنه فوتبال در حالی بود که انتظار می‌رفت تا کارلوس کی‌روش او را جزو مسافران جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند و او در این تورنمنت بزرگ از دنیای فوتبال خدافظی کند، اما کی روش سرسختانه مقابل این خواست عمومی ایستاد تا شماره ۸ رویایی که سهم قابل توجهی در صعود فوتبال ایران به جام جهانی داشت از همراهی تیم ملی محروم بماند.

کریمی با این همه هرگز به تصمیم کی‌روش اعتراض نکرد و رابطه دوستانه‌اش را با سرمربی پرتغالی تیم ملی مکدر نساخت.
کی‌روش که بی‌تردید فوتبال فانتزی کریمی را می‌پسندید بنا به ملاحظاتی نام او را جزو نفرات حاضر در جام جهانی قرار نداد تا ابهامی همیشگی در ذهن هواداران فوتبال برجای بگذارد.

علی کریمی در مسابقات مقدماتی جام جهانی در تهران و در دیدار مقابل قطر برای آخرین بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرد، بدون اینکه کمترین چشمداشتی به بازوبند کاپیتانی تیم ملی داشته باشد که ازسوی کی روش به نکونام داده شده بود.

حضور او بر روی نیمکت تیم ملی در دیدار برابر کره جنوبی و حرکات تهیج کننده‌اش برای تشویق تیم ملی در لحظات بحرانی و زیر فشار حملات کره هرگز از یاد دوستداران فوتبال نخواهد رفت.

کی‌روش قطعا برای دعوت نکردن علی کریمی به تیم ملی با چالش های درونی مواجه خواهد بود و اینکه چه ملاحظاتی باعثشد با وجود تمامی دلبستگی هایی که به علی کریمی داشت او را جزو مسافران برزیل قرار ندهد. کریمی که نقش او در صعود تیم ملی به جام جهانی انکار ناپذیر بود همواره به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام گذاشت و هرگز لب به انتقاد باز نکرد.

او فرصت خداحافظی باشکوه از تیم ملی و زندگی ورزشی اش را از دست داد، اما هرگز حاضر نشد تا کی‌روش را به خاطر تصمیمش نکوهش کند. شاید سال‌ها بعد کی‌روش پاسخ یکی از بزرگترین پرسش‌های هواداران را بدهد. مرد پرتغالی که در آخرین اظهارنظر خود درباره کریمی گفته بود: او در قلب من جای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز