خبرگزاری کار ایران

از قرعه کشی آماتوری خارج شدیم؛

مظلومی: امیدوارم دربی فینال باشد / نباید تمام خواسته های کی روش را بپذیریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۰۵

کی روش جزو ۸ مربی برتر جهان است ولی امیدوارم ایشان هم یک مقدار کوتاه بیاید و در ایران بماند چرا که جام ملت‌ها نزدیک و حضور در جام ملت‌ها محک و آزمایش خوبی است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ گفت: امیدوارم شرایط لیگ چهاردهم به نحوی رقم بخورد که این مسابقه، فینال گونه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز مظلومی پس از پایان مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جا دارد از سازمان لیگ به خاطر برگزاری این قرعه‌کشی زیبا و درخور شأن فوتبال‌مان تشکر کنم. ما از قرعه کشی آماتور که با لیوان پلاستیکی و چیدمان مشخص تیم‌ها برگزار می‌شد، خارج شده‌ایم.

وی درباره برگزاری دربی در هفته پایانی نیم فصل و لیگ تصریح کرد: به نظرم برگزاری این بازی در هفته پانزدهم و هفته پایانی قشنگ است، انشاالله شرایط جوری باید که این بازی فینال گونه و زیبا شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره تمدید قرارداد کی‌روش هم تاکید کرد: شرایط نباید به نحوی باشد که فدراسیون عجولانه تصمیم بگیرد. کی‌روش مربی خوبی است ولی نباید این طور باشد که به هر خواسته‌اش تن بدهیم!

مظلومی همچنین گفت: کی روش جزو ۸ مربی برتر جهان است و در این موضوع شکی نیست، ولی امیدوارم وی هم یک مقدار کوتاه بیاید و در ایران بماند چراکه جام ملت‌ها نزدیک و حضور در جام ملت‌ها محک و آزمایش خوبی است. باید اجازه بدهیم فدراسیون در آرامش تصمیم بگیرد زیرا در این مدت درباره تمدید قرارداد کی‌روش خیلی جوسازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز