خبرگزاری کار ایران

آلمان با مسی بازی دارد؛

هاشمی‌نسب: دوست دارم آرژانتین قهرمان شود / فوتبال می‌گوید آلمان باید قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۹۸

من آرژانتینی‌ام و دوست دارم آرژانتین قهرمان شود و با مسی زیاد کاری ندارم. طرفدار آرژانتین هستم و کلا فوتبال آمریکای‌جنوبی را دوست دارم چون همیشه جنگنده هستند و در کنار آن خلاقیت دارند

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است امشب در فینال جام جهانی آلمان با مسی بازی دراد و شاید نتیجه عجیبی در این دیدار حساس و جذاب رقم بخورد، چون آلمان در حال حاضر شمشیر دو لبه است و ممکن است اتفاقات عجیبی در این دیدار رخ دهد که همگان متعجب شوند.

گفت‌وگوی مهدی هاشمی‌نسب با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد تیم‌های حاضر در فینال‌ جام جهانی چه نظری داری؟
آلمان حقش بود که به فینال برسد و بعد از تیم‌هایی که اسم بزرگی داشتند مثل اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و فرانسه حق آرژانتین بود که به فینال برسد، آن هم به خاطر نام آرژانتین تا فینال را جذاب کند وگرنه کلمبیا و شیلی می‌توانستند به این مرحله برسند.

فینال امشب را چطور می‌بینی؟

به نظرم امشب مسی با آلمان بازی دارد. فکر می‌کنم الان آلمان شمشیر دو لبه است و هم می‌تواند آرژانتین را نابود کند و هم ممکن است خودش نابود شود. آلمان می‌تواند هم به آرژانتین ۵-۶ گل بزند و هم می‌شود دچار غرور شوند و نتیجه‌ای برای آرژانتین رقم بخورد که همه تعجب کنند. فوتبال می‌گوید آلمان باید قهرمان شود، اما آن طرف کسی هست مثل لیونل مسی که هر لحظه می‌تواند نتیجه را عوض کند، همانطور که تا الان یک تنه آرژانتین را به فینال رسانده، الان هم می‌تواند آرژانتین را قهرمان کند.

خودت دوست داری کدام تیم قهرمان شود؟
آرژانتین، چون اوج فوتبال مارادونا مصادف با دوران شناخت ما از فوتبال بود. آن موقع ما نوجوان بودیم و آرژانتین و مارادونا در ذهن ما حک شده‌اند و طرفدار تیم آرژانتین هستم و دوست دارم قهرمان شود. آلمان یک تیم تاکتیکی است و حضور گواردیولا در بایرن‌مونیخ خلاقیت را به فوتبال این کشور آورده و از نظر فوتبالی حق آلمان است که قهرمان شود، اما آرژانتین عشق من است و دوست دارم قهرمان شود.

اگر مسی کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد، چه حسی خواهی داشت؟
من هوادار آرژانتین‌ام و دوست دارم آرژانتین قهرمان شود و با مسی زیاد کاری ندارم. طرفدار آرژانتین هستم و کلا فوتبال آمریکای‌جنوبی را دوست دارم چون همیشه جنگنده هستند و در کنار آن خلاقیت دارند و تک ستاره‌های فوق‌العاده دنیای فوتبال هم از آنجا می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز