خبرگزاری کار ایران

برزیل ضعیف بود۷گل از آلمان خورد؛

فروتن: آرژانتین، برگ برنده دارد / مسی، سلاح مخوفی است / فینال بازی نزدیکی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۸۱

این بازی در صورتی برای آلمان آسان می‌شود که بتواند در ۲۰ دقیقه اول گل بزند و در آن صورت سبک و روش آرژانتین عوض می‌شود چون آرژانتین قوای مقابله با آلمان را ندارد…

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پیروزی ۷ بر یک آلمان مقابل برزیل به دلیل قدرت آلمان نبود، بلکه به خاطر ضعف برزیل این نتیجه رقم خورد.

بهمن فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد فینال جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: از بازی شب گذشته برزیل و هلند مشخص شد که برزیل تیم بسیار ضعیفی است و اگر ۳ بر صفر باخت به دلیل بازگشت تیاگو سیلوا بود وگرنه اتفاقی مثل آلمان و برزیل می‌افتاد و برزیل ۶-۷ گل می‌خورد، پس به این نتیجه می‌رسیم که پیروزی ۷ بر یک آلمان مقابل برزیل نشانه قدرت آلمان نیست، بلکه به دلیل ضعف برزیل است.

وی افزود: با توجه به بازی‌های قبلی آلمان در این جام که مقابل غنا ۲ بر ۲ مساوی کرد و یک بر صفر آمریکا را برد و ۲ بر یک برابر الجزایر به پیروزی رسید و فرانسه را هم یک بر صفر شکست داد، باید بگوییم برزیل تیم ضعیفی بوده که وقتی ۲ بازیکن اصلی‌اش را ندارد و ۲ گل می‌خورد فلج می‌شود و ۷ گل می‌خورد و همه از آن می‌ترسند.

این مربی فوتبال در ادامه متذکر شد: آلمان با تیمی در فینال بازی می‌کند که کار تدافعی بهتری نسبت به همه تیم‌ها دارد. آرژانتین انرژی‌اش را ذخیره کرده و در خط دفاعی هم خوب کار می‌کند. آلمان مقابل تیمی بازی می‌کند که به مراتب بهتر از آمریکاست، پس امشب بازی پرگل نمی‌شود و آلمان نمی‌تواند ۵ گل به آرژانتین بزند.

کارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: این بازی در صورتی برای آلمان آسان می‌شود که بتواند در ۲۰ دقیقه اول گل بزند و در آن صورت سبک و سیستم و روش آرژانتین عوض می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد آلمان برنده می‌شود، چون آرژانتین نیرو و قوای مقابله با آلمان را ندارد، اما هر چه از زمان بازی بگذرد و گل نزنند آلمان عصبانی می‌شود و عصبانیت به نفع حریف است چون آنها یک سلاح مخفی به نام لیونل مسی دارند.

فروتن در پایان گفت: امشب یک بازی پایاپایی می‌بینیم. برد ۷ بر یک استثنایی آلمان مقابل برزیل نباید ایجاد وحشت کند و سابه‌یا هم این را می‌داند. برگ برنده دست آرژانتین است، چون همیشه تیم‌هایی که با اختلاف گل بالا برنده می‌شوند در بازی بعد به مشکل می‌خورند. این فینال بازی بسیار نزدیکی است و بحثاین است که وقتی سکه را بالا می‌اندازی چطور روی زمین می‌افتد و ۵۰-۵۰ است. هر کدام از دو تیم قهرمان شوند، نه خوشحال می‌شوم و نه ناراحت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز