خبرگزاری کار ایران

برای بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی می‌کنیم؛

پنجعلی: محل اردوی پرسپولیس با نظر دایی انتخاب شد / نزدیکی با اردوی بنیادکار

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۱۹

اطلاعات کامل مربوط به چند منطقه و کمپ تمرینی در روزهای گذشته در اختیار سرمربی تیم قرار گرفت که دایی با توجه به جمیع شرایط و بر اساس نیاز تیم، محل فعلی را انتخاب کردند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محل برپایی اردوی تیم، پس از بررسی چند محل و مطالعه روی آنها انتخاب شد و با توجه به تاکید کادر فنی، ارتفاع این محل نزدیک به سطح دریا است.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی ضمن اعلام این مطلب افزود: محل اردوی پرسپولیس در ترکیه پس از بررسی و مطالعه چند منطقه و کمپ و بر اساس برنامه تمرینات انتخاب شده است.

وی ادامه داد: اطلاعات کامل مربوط به چند منطقه و کمپ تمرینی در روزهای گذشته در اختیار سرمربی تیم قرار گرفت که دایی با توجه به جمیع شرایط و بر اساس نیاز تیم برای اجرای برنامه‌های آماده‌سازی، محل فعلی را انتخاب کردند. برنامه این بود که این مرحله از تمرینات در ارتفاع پست و نزدیک به سطح دریا برگزار شود. پس از احراز این مساله و دریافت اطلاعات مربوط به این منطقه، تصمیم نهایی گرفته شد و ارتفاع محل برپایی اردو به طور میانگین حدود ۵۰ متر بالاتر از سطح دریا است.

پنجعلی تصریح کرد: ویژگی دیگر این منطقه آرامش حاکم بر آن است. محل برپایی اردو در جاده استانبول – ازمیر قرار دارد، البته ما بیشتر به استانبول نزدیک هستیم که باز هم بیش از یک ساعت فاصله خواهیم داشت.

سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: دو تا سه بازی دوستانه هم در طول این اردوی ۱۰ روزه انجام می‌دهیم که هماهنگی‌های مربوط به آن انجام خواهد شد. طوری که شنیده‌ایم تیم‌هایی از گرجستان، ترکیه و روسیه اردوی خود را در این منطقه برگزار می‌کنند و گویا قرار است تیم بنیاد کار هم در آنجا اردوی آماده‌سازی خواهد داشت، البته اینکه با این تیم‌ها یا تیم‌های دیگری بازی کنیم، در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز