خبرگزاری کار ایران

برای قهرمانی برنامه داریم؛

قنبرپور: تیم فوتبال نوجوانان دو دیدار تدارکاتی با ژاپن برگزار می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۱۶

برگزاری دیدار تدارکاتی با ژاپن سبب می شود تا تیم محک جدی بخورد و کادر فنی با ارزیابی عملکرد بازیکنان، برای قهرمانی آسیا برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان(زیر ۱۶ سال) ایران گفت: تیم ایران مرداد ماه امسال دو دیدار تدارکاتی با تیم نوجوانان ژاپن برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور افزود: اردوی یک هفته ای تیم از ۱۴ تیر ماه آغاز شده است و در این اردو تمرینات تکنیکی و تاکتیکی در دستور کار قرار دارد تا بازیکنان پس از تمرینات بدنسازی به هماهنگی لازم برسند.

وی یادآور شد که تیم نوجوانان رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش رو دارد و طبق برنامه ریزی، ۶ مرحله اردوی تدارکاتی دیگر باید برگزار شود تا بازیکنان به اوج آمادگی برسند.

قنبرپور افزود: پس از پایان اردوی یک هفته ای، اردوی دوم تیم از ۲۶ تیر تا دوم مرداد در بابلسر برگزار می شود تا از لحاظ آب و هوا و به دلیل شرجی بودن، بازیکنان با شرایط کشور تایلند خود را وفق دهند سپس بعد از استراحتی کوتاه، سومین مرحله از اردوی تدارکاتی خود را در کشور ژاپن برگزار کنند و در جریان این اردو دو بازی تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان این کشور برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در واقع برگزاری دیدار تدارکاتی با ژاپن سبب می شود تا تیم محک جدی بخورد و کادر فنی با ارزیابی عملکرد بازیکنان، برای قهرمانی آسیا برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد.

رقابت های قهرمانی فوتبال نوجوانان(زیر ۱۶ سال) آسیا از ۱۵ تا ۲۹ شهریور ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود و چهار تیم برتر این دوره مجوز حضور در جام جهانی زیر ۱۷سال، ۲۰۱۵ شیلی را دریافت می کنند.

تیم نوجوانان ایران در این رقابت ها با تیم های سوریه، عربستان و قطر در گروه چهار همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز