خبرگزاری کار ایران

هاشم بیک‌زاده مبلغ‌نجومی می‌خواست؛

فنایی: باید ذوب‌آهن را به روزهای اوج برگردانیم / دنبال بازیکن اسمی با پول‌کلان نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۹۳

در این دو - سه سال ذوب‌آهن همیشه پایین جدول بوده و بدنسازی نکرده‌اند و الان داریم کار می‌کنیم و صبح و عصر تمرین می‌کنیم تا این تیم را به جایگاهی که می‌خواهیم، برسانیم.

ایلنا - مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد امسال می‌خواهند این تیم را به روزهای اوجش برگردانند و حتی نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه آسیا دارند، اما کارشان خیلی سخت است چون ذوب‌آهن در دو - سه سال گذشته در پایین جدول به سر برده و این تیم هم به لحاظ بدنی و هم روحی و روانی باید ساخته شود.

گفت‌وگوی داود فنایی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

از روند آماده‌سازی ذوب‌آهن راضی هستید؟
روند خوبی داریم. در حال حاضر دوران آماده‌سازی را می‌گذرانیم و هفته آینده هم یک اردوی یک هفته‌ای در ترکیه داریم که ۳ بازی دوستانه در آنجا انجام خواهیم داد. فردا هم یک بازی تدارکاتی با فولاد خوزستان داریم. ما یکسری بازیکن جوان جذب کرده‌ایم و امیدوارم با تلاش و همت خود بچه‌ها نتایج خوبی کسب کنیم تا دو - سه سال سختی که ذوب‌آهن داشته را در فصل جدید جبران کنیم.

گویا پیشنهاد هاشم بیک‌زاده به باشگاه ذوب‌آهن بالا بوده و از جذب او منصرف شده‌اید. این قضیه واقعیت دارد؟
من در جریان ریز مذاکرات نیستم، اما مثل اینکه بیک‌زاده یک مبلغ نجومی خواسته و باشگاه منصرف شده است. بازیکنان باید توقع‌شان را پایین بیاورند، ضمن اینکه ذوب‌آهن از این پول‌ها نمی‌دهد چون دنبال بازیکن اسمی با پول کلان نیستم و چیزی که در فوتبال ایران متعارف باشد را می‌پردازیم. بودجه باشگاه یک بودجه مشخص است و سعید آذری هم کارش را بلد است و گل‌محمدی هم خودش را نشان داده و تیم خوبی تا الان جمع کرده‌ایم.

امسال چه هدفی در لیگ برتر دارید؟
می‌خواهیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و از فوتبالی که بازی می‌کنیم لذت ببریم. ذوب‌آهن این پتانسیل را دارد و باید از نظر روحی و روانی و جسمی روی تیم کار کنیم. در این دو - سه سال ذوب‌آهن همیشه پایین جدول بوده و بدنسازی نکرده‌اند و الان داریم کار می‌کنیم و صبح و عصر تمرین می‌کنیم تا این تیم را به جایگاهی که می‌خواهیم، برسانیم.

دنبال کسب سهمیه آسیا نیستید؟
می‌خواهیم مردم از فوتبالی که ذوب‌آهن بازی می‌کند، لذت ببرند. کار ما سخت است و اول باید ذوب‌آهن را به صلابت گذشته‌اش برسانیم. باید استرس را از تیم دور کنیم و بعد به رتبه‌های بالای جدول و سهمیه آسیا چشم خواهیم داشت. دوست دارم در این باشگاه سازندگی شود چون ذوب‌آهن هم پتانسیل و هم امکاناتش را دارد و باید ذوب‌آهن را به روزهای اوجش برگردانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز