خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته انضباطی فدراسیون؛

رای انضباطی سعید حلافی اعلام شد / کارت جعلی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۸۳

باشگاه فجرسپاسی چندی پیش از حلافی بازیکن پیکان مبنی بر استفاده از کارت پایان خدمت جعلی و شرکت این بازیکن در مسابقات لیگ دسته یک شکایت و متن شکواییه خود را به کمیته انضباطی ارسال کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص ادعای باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز مبنی بر جعلی بودن کارت خدمت ضرورت سعید حلافی اعلام کرد: کارت خدمت ضرورت بازیکن پیکان اصالت دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز چندی پیش از حلافی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران مبنی بر استفاده از کارت پایان خدمت جعلی و شرکت این بازیکن در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال شکایت و متن شکواییه خود را به کمیته انضباطی ارسال کرد.

به دنبال این شکایت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بررسی های خود را در این باره آغاز کرد.

بررسی های اعضای این کمیته نشان می دهد کارت معافیت پزشکی بازیکن پیکان اصالت دارد و مجعول نیست و این موضوع را استعلام های سازمان وظیفه تایید می کند.

بر همین اساس، کمیته انضباطی با توجه به مراتب فوق و همچنین عدم ارسال هرگونه مستندات از سوی باشگاه فجر شهید سپاسی، به استناد بند یک ماده ۸ آئین نامه انضباطی، اعتراض تیم فجر شهید سپاسی را فاقد وجاهت و مردود اعلام می کند و تاکید می کند رای صادره قطعی است.

۱۱۴۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز