خبرگزاری کار ایران

مدیر رسانه‌ای صبای قم:

زمان دیدار دوستانه صبای‌قم و تیم ملی امید مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۳۲

دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبا از امروز در قم پیگیری می شود / خوشبختانه بازیکنان خوبی را برای فصل جدید در اختیار داریم / شنبه هفته جاری بازی تدارکاتی صبا و تیم ملی امید در کمپ تیم های ملی انجام می شود.

ایلنا: مدیر رسانه‌ای صبای‌قم گفت: بازی دوستانه تیم فوتبال صبای قم و تیم ملی امید ایران چهاردهم ماه جاری برگزار می‌شود.

عباس یداللهی در گفت و گو با ایلنا، عنوان کرد: پس از برگزاری اردوی تیم صبا در سرعین اردبیل، از سوی فدراسیون فوتبال پیشنهاد شد دیدار تدارکاتی بین تیم ما و تیم ملی امید برگزار شود که پس از موافقت صمد مرفاوی این تصمیم قطعی شد.

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی دوازده روزه ی صبا هشتم تیرماه تمام شد و پس از استراحت ۳ روزه‌ی بازیکنان و کادر فنی، قرار است دور جدید تمرینات از امروز چهارشنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.

مدیر رسانه ای صبای قم درخصوص شرایط اردوی این تیم در اردوی سرعین ابراز کرد: تمرینات خوبی این اردو برگزار شد و بازیکنان جدید توانایی های خود را به سرمربی و کادر فنی تیم نشان دادند و خوشبختانه اینطور که ارزیابی شد، بازیکنان خوبی را برای لیگ چهاردهم در اختیار داریم.

یداللهی با بیان اینکه دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبا از امروز چهارشنبه در قم پیگیری می‌شود، یاد آور شد: این اولین تمرینی است که صبا با تمامی بازیکنان سال آینده اش در قم برگزار می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا جمعه پیش رو تمرینات در قم انجام خواهد شد و بعد از یک روز، شنبه هفته آینده چهاردهم تیرماه تیم فوتبال صبا با تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی عازم تهران خواهد شد تا دیدار تدارکاتی را با تیم ملی امید کشور در کمپ تیم های ملی انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز