خبرگزاری کار ایران

بهترین تیم آسیا در جام جهانی بودیم؛

مالکی: بگذاریم کی‌روش با افتخار از ایران یاد کند / نقد مربیان داخلی به صلاح نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۸۰

ولاسکو تیم خیلی خوبی ساخت و با دلخوشی رفت و مردم و فدراسیون والیبال از او قدردانی کردند و ولاسکو هم هر جا باشد با افتخار از ایران یاد می‌کند. کاری کنیم که کی‌روش هم همیشه با افتخار از ایران یاد کند.

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عملکرد کارلوس کی‌رشو در تیم ملی را مثبت ارزیابی می‌کند و معتقد است که به مصلحت نیست برخی از مربیان ذاخلی کی‌روش را نقد کنند و اجازه بدهیم اگر قرار است او از ایران برود با خاطره‌ای خوب از ما جدا شود و همیشه با افتخار از ایران یاد کند.

گفتگوی فداحسین مالکی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
عملکرد تیم ملی در جام جهانی چطور بود؟
عملکرد تیم ملی را در جام جهانی باید مثبت ارزیابی کرد. با توجه به فرصتی که کی‌روش داشته در مجموع عملکرد خوبی داشت، منهای بازی آخر مقابل بوسنی که انتظار مردم را برآورده نکرد. با توجه به بازی بسیار خوبی که مقابل آرژانتین داشتیم توقعات از تیم ملی بالا رفت اما در بین تیم‌های آسیایی ایران حضور خوبی داشت هر چند نسبت به بقیه تیم‌های آسیایی در گروه سختی قرار داشتیم. پیام ایران در جام جهانی این بود که یک سرو گردن از تیم‌های آسیایی بالاتر هستیم و وقتی با قهرمان جهان یعنی آرژانتین بازی کردیم، تاکتیک‌های ما فراتر از کشورهای آسیایی بود و جنگندگی ما مثل تیم‌های آمریکای لاتین از جمله خود آرژانتین بود.

پس از بازی با آرژانتین چقدر احساس غرور و شعف کردید؟
واقعا پس از بازی نیجریه و آرژانتین احساس غرور کردم. هم بچه‌ها خوب کار کردند و هم کی‌روش خوب می‌دانست که چه می‌خواهد و هدفدار حرکت کرد و نتیجه مطلوبی هم گرفت. البته اگر مقابل آرژانتین اشکان دژاگه از زمین خارج نمی‌کرد شاید این اتفاقات نمی‌افتاد چون دژاگه برای مسی آزاردهنده شده بود و شاید اگر دژاگه در دقایق آخر بود آن گل را نمی‌خوردیم. بچه‌ها هم در لحظات آخر فکر می‌کردند که بازی تمام شده و یک مقدار سست ظاهر شدند اما کی‌روش در مجموع خوب و هدفدار کار کرد و نمی‌خواست دست و پا بسته باشد. بعضی از تیم‌ها مقابل امثال آرژانتین از پیش بازنده هستند اما تیم ما هرگز اینطوری نبود و حرف برای گفتن داشتیم و بیش از ۹۰ دقیقه قهرمان جهان را زجر دادیم و آزار دید و اگر پنالتی ما را می گرفتند و داور بهتری این بازی را قضاوت می‌کرد قطعا برنده بودیم.

بحثتمدید قرارداد کی‌روش مطرح است در این رابطه چه نظری دارید؟
نظر آقای کفاشیان را در این رابطه تایید می‌کنم، یعنی کی‌روش کمتر پول بخواهد. به نفع فدراسیون فوتبال است که کی‌روش را نگه دارد اما نه با آن قیمت که خیلی بالاست. متاسفانه بحثدیگری هم هست و الان در رسانه‌ها می‌بینید که مربیان ما کی‌‌روش را نقد می‌کنند که این مساله به مصلحت نیست. اینکه به کی‌روش اینقدر هجمه‌ وارد می‌کنند کار درستی نیست. کی‌روش چه بماند و چه برود نباید اینقدر او را زیر سوال ببریم چون کارش را انجام داد و نتیجه قابل قبولی گرفت. کاری انجام ندهیم که کی‌روش با تلخی و ناراحتی برود. از والیبالیست‌ها یاد کنیم که ولاسکو تیم خیلی خوبی ساخت و با دلخوشی رفت و مردم و فدراسیون والیبال از او قدردانی کردند و ولاسکو هم هر جا باشد با افتخار از ایران یاد می‌کند. کاری کنیم که کی‌روش هم همیشه با افتخار از ایران یاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز