خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد مکتوب ما آماده است؛

کفاشیان: با کی‌روش با شرایط خودمان ادامه می‌دهیم / ۸ میلیون دلار از فیفا گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۴۶

مربی ایرانی می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد ولی اگر مربی ایرانی جایگزین کی‌روش شود، امکان دارد در جام ملت‌های آسیا نتیجه نگیریم و همین مساله مشکلاتی را برای مربی بعدی ایجاد خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با رد هرگونه اختلاف با کارلوس کی‌روش گفت: ما علاقه‌مندیم تا کی‌روش با شرایط پیشنهادی ما در ایران بماند نه شرایطی که او مطرح می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان ضمن بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت مذاکرات خود با کارلوس کی‌روش گفت: ظرف امروز و فردا پیشنهاد مکتوب خود را به کی‌روش ارائه خواهیم داد که میزان دستمزد او همان رقم قبلی خواهد بود، ضمن اینکه حضور دستیار ایرانی هم در کادر فنی قطعی است. ما مایل به ادامه همکاری با کی‌روش هستیم ولی با شرایطی که خودمان تعیین می‌کنیم، نه شرایطی که او تعیین می کند.

وی درخصوص شایعه وجود برخی اختلافات با کی‌روش و اینکه وی اعلام کرده یک نفر نمی‌خواهد من با تیم ملی همکاری کنم گفت: در جریان مسابقات جام جهانی برزیل با سرمربی تیم ملی اختلافاتی داشتم، ولی چندان جدی نبود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: کی‌روش ۳ سال در ایران بوده و فوتبال ما را خوب می‌شناسد. اگر بخواهیم از مربی خارجی استفاده کنیم، قطعا او بهترین گزینه فدراسیون فوتبال است.

وی به مشکلات به خدمت گرفتن مربی ایرانی اشاره کرد و افزود: مربی ایرانی می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، ولی اگر مربی ایرانی جایگزین کی‌روش شود، امکان دارد در جام ملت‌های آسیا نتیجه نگیریم و همین مساله مشکلاتی را برای مربی بعدی ایجاد خواهد کرد. به هر حال پیشنهاد مکتوب ما برای کی‌روش آماده شده و تا یکی، دو روز دیگر آن را در اختیار او قرار می‌دهیم.

کفاشیان همچنین درباره شروط فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کی‌روش، یادآور شد: توقع مان این است کی‌روش به مربیان ایرانی احترام بگذارد و در کنار آنها باشد. همچنین توقع داریم دستمزد بالایش را در پاداش‌ها در نظر بگیریم.

فدراسیون فوتبال ایران به خاطر صعود تیم ملی به جام جهانی از فیفا چقدر پول گرفته؟ کفاشیان در پاسخ به این پرسش گفت: ما ۸ میلیون دلار از فیفا گرفتیم که ۱۰ درصد این میزان پول به خاطر پاداش به کی‌روش رسید. مابقی این مبلغ را هم که حدود ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است، برای توسعه فوتبال پایه و پرداخت بدهی‌ها در نظر داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز