خبرگزاری کار ایران

۱۸میلیارد برای‌کی‌روش و دستیارانش زیاد است؛

شاهرودی: تیم ملی در فاز هجومی برنامه‌ای نداشت / فوتبال ما مشکل ریشه‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۳۶۴

بعضی‌ها انتظار داشتند تیم ملی از این گروه صعود کند اما این انتظار منطقی نبود چون خودم گفته بودم که بوسنی حتی از نیجریه هم قوی‌تر است و حقش بود که از این گروه صعود کند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظرم تیم ملی ما در جام جهانی عملکرد خوبی داشت، اما بیشتر تدافعی کار کردیم و در بازی با آرژانتین هم روز آرژانتینی‌ها نبود و روز بدشان بود و حتی در نیمه دوم می‌توانستیم گل بزنیم که بدشانسی آوردیم. کی‌روش روی قدرت بدنی بچه‌ها کار کرده بود و از نظر دوندگی خوب کار کردیم اما در فاز حمله برنامه‌ای نداشتیم. در بازی آخر مقابل بوسنی گل خوردیم و کی‌روش به بچه‌های تیم ملی گفت که حمله کنند اما نتوانستند. در مجموع تیم ملی ما نمره قبولی گرفت و خوب کار کرد.

وی افزود: فوتبال ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما باید خیلی قوی‌تر شود و روی پایه‌ها کار کنیم تا در جام‌جهانی دچار مشکل نشویم. فوتبال ما مشکل ریشه‌ای دارد اما همین که به جام جهانی می‌رویم برای مملکت ما افتخار است و در بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا حضور داریم.

مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: بعضی‌ها انتظار داشتند تیم ملی از این گروه صعود کند، اما این انتظار منطقی نبود چون خودم گفته بودم بوسنی حتی از نیجریه هم قوی‌تر است و حقش بود از این گروه صعود کند چون خیلی خوب کار کرد. ما به جام‌جهانی رفته بودیم که امتیاز ندهیم و فقط در لاک دفاعی بودیم و اگر در فاز حمله برنامه داشتیم می‌توانستیم نتیجه بگیریم. بازیکنان اروپایی حرفه‌ای هستند و خیلی راحت از فضاها استفاده می‌کنند و در بازی با بوسنی هم شاهد بودیم که حریف از فضاها راحت استفاده کرد و به ما گل زد.

شاهرودی در پایان در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش گف: کی‌روش یک تحولی را در فوتبال ما به وجود آورده، اما اگر ایران را دوست دارد باید از نظر مالی با فدراسیون ما همکاری کند. کی‌روش از نظر علمی و فنی خیلی خوب است و اگر بودجه داشته باشند بهتر است او را نگه دارند، اما سالی ۱۸ میلیارد برای او و دستیارانش خیلی زیاد است. وقتی کی‌روش می‌گوید ایران را دوست دارم باید با فدراسیون فوتبال ما همکاری کند و تخفیف بدهد. به نظر من سالی ۱۰ میلیارد برای او و دستیارانش رقم مناسبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز