خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده خبر داد؛

آیین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۶۵

در اختیار قرار ندادن بازیکن به تیم های ملی مطابق مقررات فیفا دارای جرایم سنگینی است و این موضوع در این آیین نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از انتشار آیین نامه کمیته انضباطی این فدراسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده گفت: آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ششم آبان سال ۹۲ در مجمع عمومی فدراسیون به تصویب رسید. این آیین نامه بر اساس مصوبه مجمع قرار بود از سال ۹۳ در شروع فصل مسابقات در کشور اجرایی شود. در جلسه هیات رییسه فدراسیون که ۱۲ خرداد ماه سال جاری تشکیل شد، مجوز انتشار آن صادر شد.

نصیرزاده خاطر نشان کرد: در آیین نامه جدید تغییرات عمده ای ایجاد شده است و براین اساس تخلفات دوپینگ در کمیته انضباطی رسیدگی می شود و قراردادهای بازیکنان و کادر فنی از کمیته انضباطی جدا و به شورای حل اختلاف واگذار می شود تا با استانداردهای فوتبال برابری کند.

رییس کمیته تدوین مقررات گفت: در تمامی مسابقات فوتبال این فصل در سطح کشور باید اعتراض به صلاحیت بازیکنان قبل از شروع دیدارها انجام شود و از این پس هیچ اعتراضی به صلاحیت بازیکنان در جریان مسابقات پذیرفته نمی شود.

وی افزود: اگر مسابقه ای به دلیل مسایل جوی یا قطع برق متوقف شود و یا مسابقه ای به دلیل مهیا نشدن امکانات برگزار نشود، کمیته برگزاری مسابقات در مورد چگونگی تکرار، برگزار نشدن یا بازنده کردن متخلف تصمیم گیری می کند و کمیته انضباطی در اجرای این گونه امورکه تخلف انضباطی تلقی نمی شود، دخالت نمی کند.

نصیرزاده گفت: در اختیار قرار ندادن بازیکن به تیم های ملی مطابق مقررات فیفا دارای جرایم سنگینی است و این موضوع در این آیین نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز