خبرگزاری کار ایران

امیدواریم نتیجه به میل ما باشد؛

گودرزی: پشتیبان و کمک‌کننده فدراسیون هستیم / پاداش‌ها را امشب اعلام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۹۴

کی‌روش تاکنون موفق بوده، اما بحثقرارداد یک مساله دو طرفه است که اگر تعهدات دو طرف رعایت شود، قرارداد اجرایی خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان تصمیم‌گیری در مورد تمدید قرارداد کی‌روش را برعهده فدراسیون گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمود گودرزی در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص مسابقات تیم ملی فوتبال در برزیل گفت: خوشحال هستیم که بچه‌های ما نمایش خوبی را در اوج مهارت ارائه کردند و پرقدرت و هوشمندانه نظرات مربیان را اجرا کردند.

وی افزود: امیدواریم امشب هم نتیجه بازی مطابق میل ما باشد و این باعثانسجام و تقویت داخلی گردد.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد کی‌روش تمدید خواهد شد یا خیر، گفت: در این خصوص فدراسیون تصمیم می‌گیرد و ما پشتیبان و کمک‌کننده فدراسیون هستیم. کی‌روش تاکنون موفق بوده، اما بحثقرارداد یک مساله دو طرفه است که اگر تعهدات دو طرف رعایت شود، قرارداد اجرایی خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما با تمدید قرارداد کی‌روش درصورتی که با حفظ چارچوب‌ها و رعایت منافع ورزش ما باشد موافق هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده که کی‌روش مبلغ بالایی برای تمدید قراردادش درخواست کرده گفت: همانطور که گفتم این یک توافق دوطرفه است البته وی نیز باید در این خصوص تجدیدنظر خاصی داشته باشد اگر تعدیل‌های لازم مالی صورت گیرد و تعهدات لازم انجام شود ما هم کمک لازم را خواهیم کرد.

گودرزی درپاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در صورتی که تیم ملی ما به مرحله بعد صعود کند آیا پاداشی از سوی وزارت ورزش به فوتبالیست‌ها ارائه خواهد شد، گفت: ما پاداشی در نظر گرفته‌ایم که پس از بازی امشب حتما آن‌ را اعلام می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص تاخیر در پرداخت وام ازدواج جوانان گفت: پس از صحبت من با دوستان رایزنی‌هایی شد و دولت پیگیری لازم را انجام داد که امیدواریم به زودی نتیجه بدهد، البته باید در این مورد باید مسائل اقتصادی کشور را لحاظ کرد

گودرزی همچنین درخصوص رفاه حال خبرنگاران اعزام شده به برزیل و اینکه گفته می‌شود وسایل برخی از آنها به سرقت رفته است گفت: به طور ویژه بنده ۳ روز قبل با آقایان سجادی و کفاشیان صحبت کردم و به آنها ابلاغ شد که به خبرنگاران کمک لازم و مساعدت‌های کافی را داشته باشند که البته فکر می‌کنم این اقدام نیز صورت گرفته است. مسائلی از قبیل سرقت وسائل همه ساله وجود داشته و ما تلاش می‌کنیم تا مشکلات آنها کمتر شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: بنده نیز امشب همچون سایر ایرانیان در مقابل تلویزیون به تماشای بازی تیم ملی فوتبال‌مان در مقابل بوسنی خواهم نشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز