خبرگزاری کار ایران

نکونام باید قوی‌تر عمل می‌کرد؛

بلوکات: شاید معجزه شد و آرژانتین را بردیم / اینقدر منفی‌بافی نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۳۰

من بازی مقابل نیجریه را مساوی پیش‌بینی کرده بودم و درست از آب درآمد. بازی با آرژانتین را برد حریف گفته بودم، اما واقعا دوست دارم برعکس شود. بازی هلند و اسپانیا را همه گفته بودند اسپانیا می‌برد، اما من گفتم هلند می‌برد و برد.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مسائل روز فوتبال و به خصوص تیم ملی ایران را در جام جهانی کاملا پیگیری می‌کند و بسیار حرفه‌ای در مورد حوزه فوتبال اظهار‌نظر می‌کند، جالب اینکه از جواد نکونام کاپتیان تیم ملی ایران هم انتقاد می‌کند چراکه معتقد است مردم از بازیکنی در سطح نکونام انتظار بیشتری دارند.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با لیلا بلوکات را در ادامه بخوانید:

در اولین بازی خود در جام‌جهانی مقابل نیجریه به تساوی رسیدم، این بازی را چطور دیدید؟
به نظرم بچه‌ها قوی کار کردند، اما اینکه فقط مقابل حریف دفاع کنند خوب نیست. آندرانیک تیموریان در این بازی خوب بود، اما نکونام باید قوی‌تر عمل می‌کرد چون از او انتظار بیشتری داریم. به هر حال بچه‌ها زحمت کشیدند، اما انتظار برد داشتیم ولی به تساوی رسیدیم. بچه‌ها واقعا مقابل نیجریه تلاش خودشان را کردند، اما نیجریه با اینکه ستاره‌های خوبی داشت هم‌سطح ما بود.

بازی بعدی ما مقابل آرژانتین است، این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
من بازی مقابل نیجریه را مساوی پیش‌بینی کرده بودم و درست از آب درآمد. بازی با آرژانتین را برد حریف گفتم، اما واقعا دوست دارم برعکس شود. بازی هلند و اسپانیا را همه گفته بودند اسپانیا می‌برد اما من گفتم هلند می‌برد و برد. بازی آرژانتین و بوسنی را دیدم و فکر می‌کردم بوسنی ضعیف‌تر از این باشد، اما خیلی قوی عمل کرد و گل هم زد. آرژانتین مقابل بوسنی از سطح انتظار من پایین‌تر بود و از بوسنی بیشتر ترسیدم، اما به هر حال آرژانتین قهرمان جهان بوده و اگر خدا بخواهد شاید معجزه بشود و ما آرژانتین را ببریم. اگر هم آرژانتین را نبریم و مساوی کنیم بوسنی را حتما باید ببریم و صعود کنیم.

واقعا به صعود تیم ملی از این گروه امیدوار هستید؟
متاسفانه جو بدی در کشور ما راه افتاده و همه می‌گویند مگر می‌شود؟ مگر امکان دارد؟ اینقدر منفی نباشیم. بالاخره تیم ما در جام جهانی حضور دارد و باید امیدوار باشیم و انرژی مثبت بدهیم، اما بعضی‌ها مدام می‌گویند سوراخ می‌شویم و ۱۰ تا گل می‌خوریم. خودم همیشه جزو حامیان تیم ملی بوده و هستم و همه جا از تیم ملی حمایت کرده‌ام و انرژی مثبت داده‌ام. مگر والیبال ما به سطح اول دنیا نرسیده؟ چطور برزیل و ایتالیا را در زمین خودشان بردیم؟ بچه‌های تیم ملی بدانند یک مملکت از آنها انتظار دارند و می‌خواهند تیم ملی نتیجه بگیرد، اما وقتی فاز منفی می‌دهید یعنی خودزنی می‌کنید، حتی اگر هم نبردیم و صعود نکردیم حداقل بازی خوب و آبرومندانه‌ای انجام دهیم.

بانوان هنرمندی که به برزیل اعزام شده‌اند در استادیوم حاضر بودند و تیم ملی را تشویق می‌کردند، چرا در ایران به خانم‌ها اجازه حضور در استادیوم را نمی‌دهند؟
من سال گذشته بازی‌های والیبال ایران در لیگ جهانی را خودم به سالن‌آزادی رفتم و از نزدیک دیدم و آرزو می‌کردم همیشه این شرایط باشد و بانوان در میادین ورزشی حاضر شوند، چون واقعا سالن آزادی جای امنی بود و خیلی خوب و با نظم و ترتیب این بازی برگزار شد. نه بی‌احترامی دیدم و نه حرف زشت شنیدم. به همین دلیل گفتم ای کاش این فضا عمومی‌تر باشد و جایگاه مخصوصی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در نظر بگیرند. بعد از بازی که به بازیکنان تیم والیبال خسته نباشید گفتیم، خیلی خوشحال شدند وقتی حضور اهالی هنر این قدر می‌تواند روی تیم‌های ملی ما تاثیرگذار باشد چرا باید دریغ کنیم؟ امیدوارم شرایط رو به بهبود باشد و شاهد حضور بیشتر بانوان در ورزشگاه‌ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز